Meciul Barcelona - Chelsea, de pe TVR 1 şi show-ul MasterChef, de pe Pro TV, au fost vedetele serii de marţi, 24 aprilie. Ambele emisiuni au fost lideri pe intervalul de difuzare.
Cele două programe s-au intersectat timp de aproximativ 40 de minute.
Audienţele de aseară, în continuare:
- MasterChef a fost difuzat pe Pro TV, între 20.25 şi 22.30. În fiecare minut, s-au uitat la program 1,15 milioane de telespectatori din mediul urban (10,9 rating).
- Programul s-a intersectat, pe o bună bucată, cu Plasa de stele de pe Antena 1 (care a scos aproximativ jumătate de milion de telespectatori medie). Pe final, MasterChef s-a intersectat cu începutul meciului Barcelona - Chelsea, de pe TVR 1. Pe cele 40 de minute de intersecţie, MasterChef avea aproape 1,3 milioane de telespectatori, iar semifinala Champions League 704.000.
Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul meciului MasterChef (Pro TV, 20.25-22.30), în mediul URBAN:
1. Pro TV: 1.151.000 de telespectatori (10,9 rating)
2. Kanal D: 521.000 (5)
3. Antena 1: 511.000 (4,9)
4. TVR 1: 322.000 (3,1)
5. Acasă TV: 301.000 (2,9)
La nivelul întregii ţări, MasterChef a sărit de 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul meciului MasterChef (ProTV, 20.25-22.30), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV: 1.839.000 de telespectatori
2. Kanal D: 1.075.000
3. Antena 1: 1.007.000
4. TVR 1: 650.000
5. Acasă TV: 416.000
TVR 1 a marcat primul loc cu semifinala Barca - Chelsea
Interes mare pentru semifinala Barcelona - Chelsea, din Liga Campionilor. Meciul teminat la egalitate (2-2), rezultat în urma căruia s-a calificat Chelsea (0-1 în tur) a fost urmărit pe TVR 1 de 832.000 de telespectatori în medie în fiecare minut, în mediul urban.
Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Chelsea (TVR 1, 21.47-23.37), în mediul URBAN:
1. TVR 1: 832.000 de telespectatori (7,9 rating)
2. Pro TV: 812.000 (7,7)
3. Kanal D: 505.000 (4,8)
4. Antena 1: 317.000 (3)
5. Antena 3: 303.000 (2,9)
La nivel naţional, media a fost de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut.
Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Chelsea (TVR 1, 21.47-23.37), la nivel NAŢIONAL:
1. TVR 1: 1.458.000 de telespectatori
2. Pro TV: 1.212.000
3. Kanal D: 949.000
4. Antena 1: 561.000
5. Prima TV: 447.000
Foto: GSP
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Intr-un mod "studentesc" (asa se invata in facultate) am putea spune ca e important sa folosesti orice lucru in folosul tau. In realitatea antenista (au cam luat-o pe urmele OTV-ului aici) se poate manca oricat de mult rahat privitor la audiente pentru ca sunt foarte putini cei care chiar au chef sa le verifice. Asa ca isi aleg un target pe care sunt si ei tari, niciodata acelasi, si se lauda cum au spulberat concurenta.
Rahatul asta l-au facut si la prima editie MasterChef, cand pe comercial au fost mai buni cei de la Pro, in timp ce pe all urban au fost depasiti de Antena 1. S-au laudat la greu, pana saptamana urmatoare, cand Pro-ul i-a batut cam pe toate targeturile.
Nici macar cu meciul Steaua - Vaslui nu au fost in stare sa bata Pro Tv-ul...
Oricum, partea buna a lucrurilor este ca, de vreo 2 saptamani, Pro-ul a inceput sa raspunda atacurilor din presa referitoare la audiente venite din partea A1. E un lucru bun.
bv Petrishor