Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roCNA ÎMPLINEŞTE 20 DE ANI. În România sunt în prezent 750 de televiziuni, 633 de posturi de radio şi 3.727 de reţele de distribuţie prin cablu, scrie Mediafax. Cifrele au fost făcute publice de CNA, care astăzi împlineşte 20 de ani de activitate.
Publicitate Prima emisie de radio privată s-a produs pe 31 decembrie 1989, din clădirea Casei Scriitorilor de pe Calea Victoriei, pe frecvenţa de 92,7 MHz şi cu un emiţător ajuns în ţară prin intermediul Ambasadei Franţei la Bucureşti. A urmat, la scurt timp, începerea emisiei Radio Unifan, la 11 ianuarie 1990, şi Radio Nova 22, la 19 ianuarie acelaşi an.
STATISTICĂ: Câte televiziuni şi radiouri sunt în România
COLABORARE. Realizatoarea de televiziune Oprah Winfrey îşi va extinde imperiul multimedia pe care îl deţine printr-o colaborare cu publicaţia Huffington Post, unde va avea o secţiune online şi interactivă care îi este dedicată, potrivit Mediafax.
Secţiunea The Huffington Post Oprah va fi lansată în luna august şi va include conţinuturi preluate de pe site-ul Oprah.com şi va conţine diverse înregistrări video de pe postul de televiziune OWN TV, deţinut de Oprah, dar şi articole şi sfaturi despre sănătate, modă şi cultură.
Oprah Winfrey se extinde în spaţiul online graţie unei colaborări cu Huffington Post
Dezvoltarea serviciilor medicale, apariţia de noi clinici şi spitale private, creşterea concurenţei pe segmentul asigurărilor sau a serviciilor, ori produse financiare destinate medicilor au făcut ca în ultimii doi ani, advertiserii din segmentul medical să se situeze în top-ul spenderilor în publicitate, scrie DailyBusiness.ro.
Oana Cociaşu, managing partner al Medic One, divizie specializată în comunicare medicală a grupului Lowe, a declarat că bugetele investite la rate card de advertiserii din domeniul farmaceutic şi medical au crescut în 2011 cu 26%, ceea ce înseamnă o valoare a investiţiilor de peste 828 milioane de euro.
Sanatatea, in topul investitiilor in publicitate. Ce bugete s-au cheltuit in 2011
Comentarii