Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roDISCUŢIILE PE TEMA EURO 2012 CONTINUĂ. "Preţul plătit pentru preluarea meciurilor din cadrul CE de Fotbal 2012 a fost unul corect, având o valoare semnificativă, în concordanţă cu condiţiile şi practica de pe piaţă", arată oficialii Romtelecom, fără a face publică însă valoarea contractului.
Publicitate
La rândul său, Ovidiu Ghiman, director în cadrul Romtelecom, a declarat pentru HotNews.ro ca "în ultimii ani, preturile au fost excesive", iar sublicenţierea "va deveni o tendinţă tot mai pregnantă". Declaraţiile vin dupa ce, în ultimele zile, contractul TVR-Romtelecom a stârnit critici în presă, deoarece majoritatea telespectatorilor nu au acces la transmisia în direct a jumătate dintre meciurile din grupe, difuzate în direct doar de Dolce Sport. Nici TVR nu a făcut publică valoarea contractului.
CEI MAI MEDIATIZAŢI ÎN CAMPANIA ELECTORALĂ. Emil Boc a fost, pe întreaga durată a campaniei electorale, cel mai mediatizat candidat la Primărie, iar Nicuşor Dan a fost cel mai prezent pe Twitter, urmat de Gigi Becali şi de Marian Vanghelie, potrivit unei analize Mediafax Monitorizare, citată de Adevărul.
Emil Boc a fost cel mai mediatizat candidat la Primărie, cu un număr total de 3.595 de apariţii, urmat de Gigi Becali cu 3.492 apariţii, de Sorin Oprescu cu 2.639 de apariţii, de Radu Mazăre - 1.394 de apariţii, Marian Vanghelie - 1.341 de apariţii şi de Nicuşor Dan - 1.334 de apariţii.
Emil Boc, cel mai mediatizat candidat. Nicuşor Dan, cel mai prezent pe twitter
CUM AU AJUNS MECIURILE DE LA TVR LA DOLCE. Cosmin Cernat, şeful Departamentului Sport al TVR, e acuzat că a făcut o "afacere de familie" cu Dolce pentru că jumătate dintre meciurile din faza grupelor sunt inaccesibile pentru majoritatea iubitorilor fotbalului, în condiţiile în care TVR a decis să cedeze 12 partide postului Dolce Sport, care poate fi urmărit doar de abonaţii săi, scrie Evenimentul zilei.
Iar coşmarul va continua şi la Jocurile Olimpice, întreceri programate în vara acestui an la Londra, unde anumite discipline vor fi difuzate doar de Dolce Sport.
Cine le-a răpit românilor fotbalul mare. Combinaţiile care au lăsat o ţară întreagă fără - Turneu final
FACEBOOK, CEA MAI POPULARĂ REŢEA. Facebook, cu peste 901 milioane de utilizatori activi, este cea mai populară reţea socială în 126 de tari, din 137 de ţări analizate, conform celui mai recent raport “World Map of Social Networks” în care sunt măsurate cele mai populare reţele, în fiecare ţară, scrie Wall-Street.ro.
Europa este deţinută aproape integral de această reţea, cu 232 de milioane de utilizatori activi, urmată de America de Nord cu 222 de milioane şi Asia cu 219 milioane de utilizatori.
Raport: Facebook domina 126 de tari din lume, pierde insa tarile-gigant din Asia
THE PRACTICE ARE UN NOU CLIENT. Compania Unilever South Central Europe a ales agenţia de PR The Practice pentru gestionarea contului său de comunicare corporativă, scrie Forbes.
Decizia conducerii Unilever a fost luată în urma unei licitaţii desfăşurate în lunile aprilie - mai, la care au mai participat şi alte trei agenţii de PR. Parteneriatul dintre cele două companii se întinde pe parcursul unui an.
The Practice a dat lovitura: a câştigat contul de PR al Unilever
UN TALK-SHOW PREA ÎMBĂTRÂNIT. Ultimul cuvânt, talk-show-ul de la B1 TV, ţinut de Nelu Barbu şi avându-l invitat permanent pe Ion Cristoiu, este extrem de bătrân în sondajele de audienţă. Aproape 45% din telespectatorii la nivel naţional au vârste de peste 65 de ani, scrie Forbes într-o analiză.
Persoanele cu vârste între 45 şi 54 de ani, care au urmărit Ultimul cuvânt în perioada 1 ianuarie – 7 iunie 2012, sunt în proporţie de 24%. Aşadar, o pondere de 69% din profilul telespectatorilor este reprezentată de indivizi cu vârste ridicate.
Ion Cristoiu are „ultimul cuvânt”... pentru pensionari
Comentarii
http://www.prosport.ro/sport-life/special/3-000-000-euro-pretul-pentru-care-tvr-a-ascuns-euro-2012-detaliile-contractului-9740198