Contul de media al producătorului de bere Heineken România va trece de la McCann Erickson, agenţie condusă de Bogdan Enoiu, la Starcom Mediavest, agenţia din grupul lui Leo Burnett condus de Ştefan Iordache.
Mutarea vine în urma unei alinieri la nivel global care a fost decisă recent şi atinge, în primă fază, 15 ţări în care Heineken are cele mai mari investiţii în comunicare, printre care şi România.
Grupul Starcom Mediavest preia astfel un buget estimat de presa internaţională la 373 de milioane de dolari.
În alte ţări, bugetul de media al Heineken era gestionat de Mindshare.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, bugetul de media al Heineken în România de aproximativ 7-9 milioane de euro.
Andra Moraru, Media Manager Heineken România, declară pentru Paginademedia.ro că mutarea se va face în România de la 1 ianuarie 2013.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPaginademedia.ro: Cand se va muta contul in Romania? Din informatiile Paginademedia.ro, este vorba de 1 ianuarie, nu de 1 iulie, ca in celelalte tari. De ce?
Andra Moraru: Datorita planurilor noastre curente din piata si pentru a nu afecta fluenta afacerii in perioada de varf contul de media Heineken Romania se va muta incepand cu 1 ianuarie 2013.Care sunt brandurile mutate?
Este vorba de toate brandurile sustinute cu media in acest moment: Heineken, Ciuc Premium si Ciuc Radler, Golden Brau, Silva, Neumarkt, Bucegi si Desperados.Unde a fost contul in ultimii ani, la nivel international si in Romania?
2012 este al cincilea an in care colaboram cu Universall McCann in Romania; agentia a castigat contul de media Heineken Romania in 2008, apoi a reconfirmat profesionalismul in urma pitch-ului de media local desfasurat la finalul lui 2010.Pitchul la nivel global reprezinta o aliniere strategica, care nu a existat pana in acest an.
Totusi, Starcom Media Group administra pana acum aproximativ 50% din bugetul de comuicare global, fiind agentia cu care lucrau colegii nostri din SUA, UK, Italia, Nigeria si Mexic.
Care este valoarea bugetului anual de media al Heineken in Romania?
Informatia este confidentiala, dar din monitorizarea activitatii de media se poate vedea ca suntem un competitor important pe piata in acest moment si ca utilizam in comunicare un mix de canale de media extins .Ce agentie detine contul de creatie?
Conturile de creatie sunt impartite pe branduri: Heineken lucreaza cu Momentum, Golden Brau si Neumarkt - cu McCann Erickson, 23 Communication este agentia lui Ciuc, Friends se ocupa de Silva, iar Sister de Bucegi. Iar agentia de media colaboreaza eficient cu toate acestea, plus agentiile responsabile de partea de online, BTL, PR.
Trimite un comentariu