Reţeaua Leo Burnett organizează cea de-a 11-a ediţie a evenimentului Cannes Predictions în România.
Participanţii la competiţie pot vota din 13 iunie, timp de patru zile, în cadrul unui eveniment dedicat sau printr-o aplicaţia special creată pe Facebook.
Competitiţa Cannes Predictions 2012 se adresează tuturor celor pasionaţi şi interesaţi să-şi testeze talentul şi intuiţia estimând şansele de câştig pe care le au cele mai bune reclame înscrise la Cannes Lions.
Alături de Leo Burnett s-au mai implicat în organizare Evensys, IAB Romania, IQads şi Business Magazin.
Votarea spoturilor se poate face prin accesarea unei aplicaţii de pe Facebook, dar şi în cadrul evenimentului Marketing 360 organizat de Evensys, miercuri 13 iunie, ora 17:15.
Cum se desfăşoară Cannes Predictions?
- Participanţii vizionează 40 de înscrieri considerate de reţeaua Leo Burnett ca fiind cele mai bune ale anului 2011-2012 şi vor alege 15 execuţii considerate favorite la premii.
- La final, concurentul cu cel mai mare punctajva fi desemnat câştigător.
- Procesul de votareva ramâne deschis până la data de 17 iunie, ora 23:59.
- Premiul din acest an oferit de Leo Burnett România constă într-o excursie la Festivalul Golden Drum, unul dintre cele mai titrate competiţii regional de publicitate, organizat în octombrie la Portoroz, Slovenia.
Despre Cannes Predictions
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roEvenimentul Cannes Predictions se desfăşoară anual, cu câteva zile înainte de începerea festivalului Cannes Lions, în reţeaua Leo Burnett din întreaga lume.
Evenimentul Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oară în 1986 de către Leo Burnett Chicago pentru angajaţii săi, iar compilaţia de spoturi TV a fost oferită medie de specialitate.
Leo Burnett România organizează anual evenimentul în ţara noastră din anul 2002.
Trimite un comentariu