Brandul de bere Heieneken, care s-a remarcat anul acesta cu două campanii importante ”Intrarea” şi ”Întâlnirea”, are o nouă campanie TV, potrivit AdWeek.
Dacă spoturile de până acum se concentrau pe un singur personaj, noul clip, realizat de o nouă agenţie de publicitate, are în centru trei prieteni ce ajung într-un bar slinos. Locul arată deplorabil până ce personajele comandă trei beri Heineken, moment în care barmanul acţionează o manetă ce transformă complet barul – pereţii şi tejgheaua devin ca noi, iar cel ce cântă la pian este înlocuit de trupa Clairy Browne & the Bangin' Rackettes (ce cântă melodia Love Letter).
Care este ideea clipului? Heineken are darul de a însufleţi chiar şi locurile anoste.
Noul spot Heineken - Transformarea
Heineken - Intrarea
Heineken - Întâlnirea
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii