
Audienţele meciurilor de la Euro 2012 de pe Dolce Sport abia s-au remarcat, având cifre de câteva zeci de ori mai mici decât cele înregistrate de postul public.
Cea mai vizionată partidă nu a fost finala dintre Spania şi Italia, ci meciul dintre Franţa şi Anglia, care a atras, la nivel urban, o medie de 119.000 de telespectatori pe minut. Este, de altfel, singura dată Dolce Sport are peste 100.000 de persoane la nivel urban.
Cea mai mică audienţă a unui meci live a fost de 9.000 de telespectatori la nivel naţional şi zero (da, zero!), la nivel urban. Este vorba despre meciul dintre Anglia şi Ucraina.
Cum s-au văzut principalele meciuri pe Dolce Sport şi TVR (finala, semifinalele şi sferturile)
TVR 1 | Dolce Sport | |||
---|---|---|---|---|
National | Urban | National | Urban | |
Spania - Italia | 2.603.000 | 1.744.000 | 101.000 | 22.000 |
Germania - Italia | 1.976.000 | 1.430.000 | 67.000 | 13.000 |
Anglia - Italia | 1.768.000 | 1.133.000 | 73.000 | 33.000 |
Portugalia - Spania | 1.723.000 | 1.199.000 | 73.000 | 33.000 |
Germania - Grecia | 1.368.000 | 926.000 | 72.000 | 23.000 |
Spania - Franta | 1.364.000 | 891.000 | 37.000 | 17.000 |
Cehia - Portugalia | 1.153.000 | 782.000 | 20.000 | 10.000 |
Topul audienţelor pe Dolce Sport
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
- Franţa - Anglia - 119.000 de telespectatori la nivel urban
- Germania - Portugalia - 97.000
- Rusia - Cehia - 74.000
- Danemarca - Portugalia - 74.000
- Italia - Croaţia - 69.000
- Grecia - Cehia - 68.000
- Irlanda - Croaţia - 45.000
- Anglia - Ucraina - 36.000
- Spania - Italia - 22.000
- Portugalia - Olanda - 13.000
Comentarii