Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roBADEA NU MAI VREA PE TWITTER. Mircea Badea a declarat în cadrul ediţiei de marţi a emisiunii În gura presei de la Antena 3, că a decis să îşi suspende singur contul de Twitter, după aflarea deciziei CCR, scârbit fiind de unele mesaje din partea "milogilor" care pun la îndoială curajul său de a-şi exprima opiniile, scrie Adevărul.
"Mi-am suspendat singur contul de Twitter de scârbă! După decizia CCR eu am postat: >Prieteni, până nu iese poporul în stradă nu se întâmplă nimic. Votul în România, după cum bine vedeţi, nu reprezintă nimic! a declarat Badea, adăugând că în următoarele minute a fost asaltat de mesajele "cretineilor de pe net".
GRAPEFRUIT LASĂ BRANDINGUL PENTRU DIGITAL. Conducerea agenţiei de dezvoltare de digital Grapefruit se aşteaptă la o cerere din ce în ce mai mare a proiectelor de online, compania începând să pună din 2011 accentul pe zona de interactive, au declarat pentru Wall-Street.ro, oficialii companiei cu afaceri de circa 680.000 de euro anul trecut.
Noua strategie adoptata de Grapefruit se va concentra pe două direcţii: comerţul electronic şi servicii de digital banking (mobile si internet banking si managementul finantelor personale).
Grapefruit: Ne concentrăm pe dezvoltarea de produse şi proiecte digitale
ŞI CEI DIN INTERIORUL FACEBOOK ÎNCEP SĂ-ŞI VÂNDĂ ACŞIUNILE. Peter Thiel, primul investitor al Facebook, în prezent membru în boardul executiv şi-a vândut peste 20 milioane de acţiuni deţinute în cadrul reţelei de socializare, echivalentul a 400 de milioane de dolari, scrie Wall-Street.ro.
Thiel, partener în cadrul companiei Founders Fund şi cofondator al serviciului Pay-Pay a investit 0,5 milioane de dolari în Facebook în 2004, pe vremea când compania valora sub 5 milioane de dolari. Preţul unei acţiuni vândute varia între 19,27$ şi 20,69$.
Directorul Facebook şi-a vândut peste 20 de milioane de acţiuni deţinute în cadrul companiei
CLIENŢII, DIN CE ÎN CE MAI PREGĂTIŢI ÎN ONLINE. Alex Cernătescu, CEO & Head of Strategy Infinit, estimează că digitalul va muşca un procent semnificativ din publicitatea TV în următorii patru-şase ani, scrie Forbes România. „Se înregistrează creşteri în fiecare an şi cred că acestea sunt cu atât mai impresionante cu cât celelalte domenii de comunicare stagnează sau cresc foarte uşor”, a declarat Alex Cernătescu.
„Clienţii sunt din ce în ce mai educaţi şi pregătiţi în domeniu, astfel încât cererile sunt mai multe şi mai interesante, lucru care a condus la o creştere a nivelului de înţelegere general al pieţei”, a mai spus el.
Alex Cernătescu: „Lipseşte acel drive puternic spre inovaţie pe care îl avea piaţa când eram mulţi”
Comentarii
Ce bine ar fi daca si-ar mai inchide si ... GURA!