Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate TVR INFO AR PUTEA REAPĂREA. Preşedintele director general al TVR, Claudiu Săftoiu, a declarat, după audierile din comisiile de cultură ale Parlametului, că încearcă încheierea, în această toamnă, a unui parteneriat bazat pe o investiţie comună -TVR şi partenerul respectiv- astfel încât TVR Info să-şi ducă mai departe misiunea, scrie Mediafax.
"Pentru TVR Info există un parteneriat pe care îl voi încheia, sper eu, în toamna aceasta, foarte avantajos pentru TVR, care va duce mai departe misunea TVR Info. E o chestiune de câteva zile – maximum zece zile - până voi prezenta public lucrul acesta. Până când nu am încheiat cu partenerul un acord, măcar un pre-acord, nu pot face public, dar va fi o surpriză plăcută" , a spus Săftoiu.
El a precizat că are în vedere un parteneriat bazat pe o investiţie şi pe o finanţare comună între TVR şi partenerul respectiv pentru TVR Info, arătând că acest canal va avea costuri apropiate de zero, fiind deservit de angajaţi ai TVR.
El a mai declarat, după audieri, că într-o săptămână vor fi făcute publice criteriile de disponibilizare a angajaţilor din Televiziunea Română, el precizând că va prevala criteriul profesional
Săftoiu: Încerc încheierea unui parteneriat pentru ca TVR Info să-şi ducă mai departe misiunea
CELE MAI VALOROASE BRANDURI. Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanţă de Coca-Cola şi Microsoft, conform unui top realizat de eurobrand, potrivit căruia cele mai de valoare 10 mărci din lume aparţin companiilor americane, scrie Adevărul.
Coca-Cola VALOREAZĂ 59,97 miliarde dolari şi Microsoft 53,97 miliarde dolari, urmate de IBM (52,63 miliarde dolari), care a făcut schimb de locuri cu Google (50,6 miliarde dolari).
Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plasează abia locul 11 în topul global, cu o valoare estimată la 43,98 miliarde de dolari. Pe acelaşi subiect a scris şi Wall-Street.ro.
Apple este cel mai valoros brand din lume
AGRICOLA, ÎN PROCES DE REBRANDING. Agricola, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, investeşte aproximativ 1 milion de euro într-o campanie de rebranding. Din aceasta sumă, investiţia în conceptul şi implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grup şi al tuturor categoriilor de produs se ridică la aproximativ 200.000 euro, fază ce a fost deja finalizata, scrie DailyBusiness.
Noua identitate corporate şi de brand au fost realizate de BrandTailors şi vor fi promovate, în primul rând, la raft, prin comunicare în principalele puncte de vânzare.
Agricola se rebranduieste cu 1 milion de euro
VACANŢĂ DIRECT DE PE IPHONE. Merlin.X va prezenta aplicaţia MxMob, care se adresează agenţiilor de turism şi care are rolul de a facilita comunicarea dintre acestea şi clienţii lor. Produsul va fi lansat pe 10 octombrie, la Cluj Napoca, în cadrul Travel Tech Conf & Expo.
“Aceasta aplicaţie poate fi utilizată atât pentru pachetele turistice cu transport inclus, cât şi pentru pachetele cu transport individual. Ea poate fi personalizată de fiecare agenţie de turism în parte, în conformitate cu propria ei identitate vizuală şi aduce pe telefonul clienţilor ofertele a peste 25 de mari turoperatori români şi străini”, declara Dan Vladea, manager Merlin.X Romania.
Agentiile de turism isi pot comunica ofertele printr-o aplicatie iPhone
Comentarii
Eu credeam ca Saftoiu este bineintentionat, incep sa ma indoiesc.