Andreea Marin Bănică apare într-o ipostază inedită: o reclamă pentru …leuştean şi condimente. “Soţia lui Virgil Ianţu mi-a făcut propunerea”, povesteşte vedeta, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru Paginademedia.ro.
O parte din onorariu se va duce către o cauză socială, a declarat Andreea Marin.
Andreea Marin Bănică, pentru Paginademedia.ro:
“Întotdeauna, onorariul meu are un procent care merge spre cazuri umanitare. Cel mai mic pe care l-am avut vreodată (repet, nu vorbim de această reclamă) a fost de 20%”
Vedeta a vorbit deschis, în interviul acordat Paginademedia.ro, despre noua reclamă la condimentele Cosmin (produse de Fuchs) şi despre cum va percepe publicul rolul pe care îl interpretează în spot.
Andreea Marin, în exclusivitate pentru Paginademedia.ro:
"Dacă nu mă placi, orice aş face nu îţi convine. Dacă eşti un om deschis, ai cu totul altă impresie. Nu este nimic încrâncenat în această reclamă. Este un spot pentru un produs în care eu cred, pentru că îl folosesc.
Iar apropo de asociere, este o chestiune foarte utilizată afară. Sunt vedete care fac reclamă la tot felul de produse, de la maşini la obiecte de uz caznic şi o fac într-un mod simpatic. Depinde foarte mult de felul în care o faci."
Integral, interviul acordat de Andreea Marin pentru Paginademedia.ro:
Petrişor Obae: Găteşti? Foloseşti condimentele din reclamă?
Andreea Marin Bănică: N-aş spune că sunt pasionată de gătit, pentru că nu am timp, dar, când o fac, folosesc aceste condimente. Le cunoşteam chiar înainte ca ei să vină spre mine cu propunerea.Mai mult decât atât, noi avem grijă la fundaţie (fundaţia Preţuieşte Viaţa n. red) de nişte persoane, de cazuri sociale, iar ei ne-au ajutat şi înainte de această reclamă cu produse, oferind gratuit ce aveam noi nevoie. Pentru mine, asta a contat mult.
Ei ţi-au propus să apari în reclamă?
Da, probabil ca urmare a colaborării legate de sponsorizare, pentru că, aşa cum spuneam, ne ajutau oricum la fundaţie.Cine ţi-a propus?
Cei de la agenţia Right Media au tot meritul, este agenţia cu care ei lucrează. Cea care m-a contactat a fost soţia lui Virgil Ianţu, Roxana Alexandru. Ea mi-a propus scenariul şi mi-a plăcut.Mi-a plăcut acest scenariu, pentru că nu joc rolul meu, ci al unei fandosite de oraş care intră într-o băcănie, printre femeile obişnuite. E fandosită până o pune la punct vânzătoarea, când îi arată grădina de unde ia leuşteanul. Mi s-a părut haios.
Crezi că există riscul ca lumea să te asocieze cu rolul de fandosită?
Nu cred că mi se întâmplă nimic rău din pricina acestei reclame (râde). Depinde de unde priveşti lucrurile. De exemplu, dacă eşti una dintre mamele din proiectul Şscoala Mamelor, nu vezi nimic ciudat în această reclamă, ci sesizezi gluma.Cum crezi că o să vadă lumea această asociere? Andreea Marin cere leuştean?
Dacă nu mă placi, orice aş face nu îţi convine. Dacă eşti un om deschis, ai cu totul altă impresie.Nu este nimic încrâncenat în această reclamă. Este un spot pentru un produs în care eu cred, pentru că îl folosesc.
Iar apropo de asociere, este o chestiune foarte utilizată afară. Sunt vedete care fac reclamă la tot felul de produse, de la maşini obiecte de uz caznic şi o fac într-un mod simpatic. Depinde foarte mult de felul în care o faci.
Să-ţi mai spun ceva: am făcut multe reclame, dar n-am primit pentru niciuna atâtea felicitări ca pentru această. Şi am filmat reclame pentru companii internaţionale.
Ce le spui cârcotaşilor care zic “Andreea Marin a ajuns să facă reclamă la leuştean”?
Sunt liberi să creadă ce vor şi să schimbe canalul. E absurd să crezi că faci ceva care place tuturor, fără excepţie. Sigur că vor exista şi oameni care să te critice, dar vor fi şi mulţi care să te aprobe şi să te felicite. Până la urmă, toţi, sau dacă nu toţi, foarte mulţi, mâncăm leuştean (râde). Este doar o chestiune de percepţie.Faţă de altă reclamă ai câştigat mai mult, mai puţin?
Pot spune că am câştigat mai mult pentru partea umanitară. Întotdeauna, onorariul meu are un procent care merge spre cazuri umanitare. În cazul acestei reclame onorariul meu a fost cel normal, doar că procentul pentru cauza umanitară este mai ridicat. Dar nu pot intra în detalii.Poţi spune care este, de obicei, procentul pentru cauzele umanitare?
Cel mai mic pe care l-am avut vreodată (repet, nu vorbim de această reclamă) a fost de 20%. Sunt bani care se duc către cauze umanitare care ne-au fost trimise la fundaţie.
Andreea Marin, în reclama la leuştean şi condimente Cosmin. Spotul a fost obţinut cu sprijinul AlfaCont
[pgvideo youtube|GinnmoDutqg|reclama-andreea-marin-leustean.jpg|
Andreea Marin, în reclama la leuştean /]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roAndreea Marin a mai fost, în urmă cu doi ani, imaginea unei mărci de maşini de spălat, LG Direct Drive. Detalii, AICI.
Andreea Marin a fost în trecut imagine pentru şampoane, maşini, pentru Carrefour, dar şi pentru cârnaţi şi mezeluri.
Comentarii