Din această săptămână, show-ul X Factor va avea câte două ediţii: una duminica şi una lunea. Mutarea a fost făcută după rezultatele bune înregistrate de talent show de la lansarea celui de-al doilea sezon.
Ediţia de aseară a X Factor a avut o audienţă medie de 1,4 milioane de telespectatori pe naţional, dintre care 894.000 au fost din mediul urban. Show-ul a fost lider pe urban, însă pe naţional a ocupat locul al doiea, după Ochii din umbră, de la Kanal D.
Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, la nivel urban, cu Rambo IV, care a avut o medie de 624.000 de telespectatori pe minut.
Audienţele posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul X Factor, în mediul URBAN:
1. Antena 1: 894.0000 de telespectatori pe minut (8,5 rating)
2. Pro TV: 624.000 (5,9)
3. Kanal D: 537.000 (5,1)
4. Prima TV: 319.000 (3)
5. Antena 3: 313.000 (3)
Audienţele posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul X Factor, la nivel NAŢIONAL:
1. Kanal D: 1.385.000 de telespectatori (7,3 rating)
2. Antena 1: 1.320.000 (6,9)
3. Pro TV:1.297.000 (6,8)
4. Prima TV: 816.000 (4,3)
5. Sport.ro: 507.000 (2,7)
Sursa datelor de audienţă:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Sezonul trecut, X Factor a avut, iniţial, tot câte două ediţii pe săptămână: sâmbăta şi duminica. Însă, audienţele mici i-au obligat pe realizatori să renunţe la această variantă după numai o săptămână, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Andreea Ioana de la XFactor a facut o melodie la media pro music foarte cunoscuta (Ami - Trumpet Lights).
diferenta intre pro tv si antena1 e ca diferenta intre steaua cu dinamo.