Fenomenul vânzărilor promoţionale pătrunde şi în lumea media. Thinkdigital România, reprezentant în regiune al Facebook, Microsoft Advertising | Skype, precum şi al altor câtorva zeci de site-uri locale a lansat astăzi oferta Black Friday, adresată agenţiilor de media.
Numai pentru comenzile lansate vineri, 23 noiembrie, plasate exclusiv în reţeaua locală Thinkdigital, pentru campaniile cu expunere până cel târziu la finalul lunii ianuarie, agenţiile de media care vor răspunde ofertei vor primi un cost special per mia de afişări precum şi un supliment procentual în materie de rebate, raportat la comenzile lansate doar vineri.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“Ideea a pornit de la o glumă de birou, apoi ne-am dat seama că nu e o prostie deloc. Evident, mişcarea are şi o componentă de PR, însă o dată ce ne-a venit această idee o vom transforma în tradiţie, în funcţie de reacţia pieţei”, spune Dragoş Stanca, managing partner al Thinkdigital România.
Comentarii