Skip to main content

RCS: "Discovery, de trei ori mai scump ca alte posturi similare"

 
RCS&RDS
RCS&RDS

Publicitate

Audienţa mică este explicaţia reprezentanţilor RCS&RDS pentru scoaterea din grila Digi a postului Discovery Channel. „Compania noastră nu poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de 3 ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de aproximativ 1%”, au explicat aceştia.

Postul Discovery a fost scos din grila Digi vinerea trecută, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

 Pe scurt, din comunicat: 

  • „Sumele solicitate de grupul Discovery, numai pentru România, au crescut continuu de-a lungul anilor, indiferent de criza economică sau de ratele de schimb valutar.”
  • Nu putem accepta principiul: 1% doresc şi 100% plătesc!
  • Grupul Discovery a refuzat propunerea noastră de a crea un pachet distinct, care să conţină toate canalele sale, la un tarif stabilit de Discovery, pachet disponibil abonaţilor interesaţi, dar fără costuri nejustificate pentru abonaţii care nu îl solicită.

Comunicatul integral, în continuare:

RCS & RDS nu intenţionează să renunţe la difuzarea canalelor documentare ci doar să le înlocuiască pe unele dintre acestea.

Compania noastră nu poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de 3 ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de aproximativ 1%. Nu putem accepta principiul: 1% doresc şi 100% plătesc!

Întrucât tarifele Discovery au fost întotdeauna în dolari, deşi abonamentele noastre sunt plătite în lei, sumele solicitate de grupul Discovery, numai pentru România, au crescut continuu de-a lungul anilor, indiferent de criza economică sau de ratele de schimb valutar. Astfel, echivalentul în lei al sumelor din 2012 este de DOUĂ ORI mai mare decât al celor  din 2008, adică o creştere cu 100% în 4 ani. Daca ne raportăm la 2005, este o creştere de trei ori mai mare.

Argumentele legate de criza economică, de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor sau de impactul ratei de schimb valutar, nu au fost niciodată acceptate de grupul Discovery. În ultimele săptămâni, grupul Discovery a acceptat pentru prima dată să discute despre anumite concesii, dar acestea nu rezolvau problemele de fond, venind doar în perspectiva întreruperii difuzării canalelor sale la terminarea contractului.

Compania noastră nu poate accepta poziţia grupului Discovery, care, în plină criză economică mondială, solicită să i se garanteze un anumit nivel de venituri, indiferent de calitatea emisiunilor canalelor sale, de vechimea acestora, de numărul de repetări şi de volumul publicităţii transmise de canal, în dauna emisiunilor propriu-zise.

Grupul Discovery a refuzat propunerea noastră de a crea un pachet distinct, care să conţină toate canalele sale, la un tarif stabilit de Discovery, pachet disponibil abonaţilor interesaţi, dar fără costuri nejustificate pentru abonaţii care nu îl solicită.

RCS & RDS va difuza în continuare canale documentare de calitate, produse de furnizori reputaţi, dar nu va accepta ca abonaţii săi să fie fortaţi să suporte costuri nejustificate, la presiunea oricărui furnizor care doreşte să îşi realizeze planurile, în detrimentul lor.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alexandru Alexandru
    Oare ce ar zice Antena 3 acum? Ca tot presiuni politice sunt si in cazul Discovery?
  • cristi cristi
    Ce vrajeala ieftina, sa fii prea prost sa pui botul la ce scuipa RCS. Se vor a fi principala companie de cablu si DTH din Romania, sunt lansati peste tot in Europa, le vin banii din 7 parti, si li se par prea scumpe programele. Dar de ce sa plateasca ei bani altora, cand pot sa ii pastreze pentru ei, si sa-i investeasca in canalele proprii ?

    De la 1 ianuarie 2013, Eurosport 1 si Eurosport 2 vor iesi de pe Digi, informatia a aparut in dimineata asta pe majoritatea site-urilor de stiri.
  • Denis Denis
    Treceți pe DVB-T. Gratis 14 posturi TV. Pentru detalii, căutați pe net
  • cristi cristi
    prietene vad ca te deranjeaza toate sumele pe care le cer pro antene si altele dar de zecile de milioane date pe JEGU DIN LIGA 1 nu zici nimic . probabil esti microbist bravo tie da sa fim seriosi / toate firmutele de la tara isi permit sa dea pro antene nu mai rds nu !!!! pina ieri erau cei mai tari acu is victime ca sa zic // a nus abonat digi e doar o parere .....
  • Mircea Mircea
    Sumele astea sunt bani de buzunar fata de ceea ce incaseaza cablistii. Aici sa vezi sume !
  • micutu de la 7 micutu de la 7
    Cam vrajeli asta cu preturile, de cateva luni Teszari tot scoate programe si din cate am inteles nu mai reinnoieste nici unu strain, deci ramanem noi intre noi cu 30 de Digi-orice, pescarii si desene animate. Pai era mai bine inainte cand aveam si nemti si francezi si spanioli si turci...aveai de unde alege. Adica si pretu asta mic daca nu poti sa-l tii, creste-l dar macar nu-ti bate joc de clienti. Le ceri 25 RON pe pachetul de baza si ii lasi cu 15 programe sau ce?
  • cristi cristi
    toata lumea cere supra taxa la rds !!! discavery antenele ! bine ca dau 100 de mil de euro pe jegu din liga lui mitica !!! pina mai ieri se scaldau in bani. CE I DREPT TREBE SA GASESTI PROSTII CARE SA TE CREADA !!!!
  • Andy Andy
    Incep sa cred ca au dreptate cablistii pe care eu ii uram pentru sumele uriase incasate degeaba.In realitate aflu ca ei platesc milioane si milioane la Protv si Antena 1!!! Si la Discovery suma se spune ca ar fi 7 milioane pe an! La Eurosport la fel! Pina si Minimax cica incaseaza alte milioane! Pe banii nostrii adica! Mama lor de hoti!Nu credeam ca voi ajunge sa spun vreodata BRAVO CABLISTILOR ! Astept insa acum sa vad si o ieftinire a abonamentului pentru ca alfel milioanele raman la ei!
  • cactuss cactuss
    Cand vine randul Pro Tv-ului sa fie scos din grila rds-rcs, cum ca au audienta mica? :)))) Ce scuza de rahat au gasit pentru scoaterea de pe platforma DIGI a canalui Discovery. Imi permit sa fac un joc de cunvinte intre jenant si penibil si sa le spun ca ceea ce au facut este... JENIBIL!
  • Daniel Daniel
    Ce titlu de tabloid, eu stiam ca acesta este un site de stiri din media nu un tabloid. Mie mi-se pare ca Discovery vor tot mai multi bani pentru nimic, povestea cu Intact se repeta.

Trimite un comentariu

sus