Bătălia serii de duminică s-a dus între X-Factor (Antena 1) şi blockbusterul Eroi de sacrificiu (Pro TV) în care au jucat marii bătăuşi de la Hollywood: Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Eric Roberts, Mickey Rourke.
Pe intervalul filmului, pe Pro TV se uitau 1,6 milioane de români, dintre care 952.000 din oraşe. Pe X Factor erau 994.000 de români (locul trei pe naţional, după Pro TV şi Kanal D), dintre care 695.000 din oraşe (locul doi pe urban).
Cel mai lung X-Factor: peste patru ore
X-Factor s-a întins aseară pe patru ore şi un sfert (s-a terminat aproape de unu noaptea. Pe cele patru ore, Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, atât la nivel naţional, cât şi la nivel urban.
Media de telespectatori pe minut la X-Factor, la nivel naţional, a fost de 844.000 de telespectatori (cu 250.000 mai puţini decât Pro TV).
La nivel urban, X-Factor a atras 600.000 de telespectatori pe minut, cu 46.000 sub Pro TV.
Segmentul comercial: Din publicul X-Factor, 343.000 e telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani (6,2 rating pe segment). Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV.
Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, în mediul URBAN:
1. Pro TV: 646.000 de telespectatori (6,1 rating)
2. Antena 1: 600.000 (5,7)
3. Kanal D: 366.000 (3,5)
4. Prima TV: 282.000 (2,7)
5. Antena 3: 263.000 (2,5)
Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 1.094.000 de telespectatori pe minut (5,8 rating)
2. Antena 1: 844.000 (4,4)
3. Kanal D: 736.000 (3,9)
4. Prima TV: 583.00 (3,1)
5. Antena 3: 348.000 (1,8)
ps. urmareste plecarile din pro in urmatoarea perioada ca va fi interesant