PRECIZARE. X Factor a fost difuzat în intervalul 20.25 - 00.55. Pe intervalul respectiv Antena 1 a fost pe locul doi după Pro TV. Cifrele, în continuare.
X Factor a avut, în cele patru ore şi jumătate de emisie live, o medie de 810.000 de telespectatori din toată ţara, dintre care 578.000 erau din mediul urban. Show-ul de talente s-a clasat pe locul al doilea la nivel naţional, dar şi pe urban.
Pe targetul comercial (18 - 49 de ani), Antena 1 a fost pe locul al doilea, după Pro TV, cu o medie de 339.000 de telespectatori pe minut.
Pe intervalul X Factor, 20.25 - 00.58, Pro TV a condus în audienţă cu două filme artistice: Mecanicul şi 24 de ore, care au avut o medie de 1,2 milioane de privitori din toată ţara, dintre care 697.000 erau din mediul urban.
La nivel naţional, Kanal D a ocupat locul al treilea cu o medie de 808.000 de telespectatori. Pe intervalul X Factor, Kanal D a difuzat emisiunile Ochii din umbră şi Vrei să fii milionar? şi filmul Oraşul păcatelor.
Audienţa posturilor TV duminică, 18 noiembrie, pe intervalul X Factor, în mediul URBAN:
1. Pro TV - 697.000 (6,6 rating)
2. Antena 1 - 578.000 (5,5)
3. Kanal D - 357.000 (3,4)
4. Antena 3 - 334.000 (3,2)
5. Prima TV - 274.000 (2,6)
Audienţa posturilor TV duminică, 18 noiembrie, pe intervalul X Factor, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro1. Pro TV - 1.200.000 de telespectatori (6,7 rating)
2. Antena 1 - 810.000 (4,3)
3. Kanal D - 808.000 (4,2)
4. Prima TV - 597.000 (3,1)
5. Antena 3 - 436.000 (2,3)
Comentarii