AUDIENŢE. Finala X Factor, câştigată de Tudor Turcu, a fost mai urmărită în oraşe. La nivel urban, Antena 1 a fost pe primul loc, după media emisiunii, cu aproape 800.000 de telespectatori pe minut. La nivelul întregii ţări, cu 1,2 milioane de români pe minut, Antena 1 a fost pe locul secund, după Pro TV.
Segmentul comercial: X Factor a avut o medie pe minut de 402.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (7,2 rating pe segment). Pe intervalul emisiunii, Pro TV a avut cu 100.000 mai mulţi: 503.000 de telespectatori din targetul comercial în fiecare minut (9,1 rating).
BAD BOYS L-AU AVUT PE X FACTOR. Pe intervalul în care X Factor s-a intersectat cu filmul Bad Boys (Pro TV), emisiunea de pe Antena 1 a fost pe locul doi.
La filmul cu Will Smith s-au uitat aproape 1,9 milioane de români (dintre care peste 900.000 din oraşe). Pe intervalul filmului, pe X Factor erau aproape 1,3 milioane de români, dintre care aproape 800.000 în oraşe.
Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei X actor, duminică, 23 decembrie, în mediul URBAN:
1. Antena 1: 794.000 de telespectatori pe minut (7,6 rating)
2. Pro TV: 773.000 (7,4)
3. Kanal D: 342.000 (3,3)
4. Prima TV: 251.000 (2,4)
5. Antena 3: 207.000 (2)
Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei X Factor, duminică, 23 decembrie, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 1.502.000 de telespectatori pe minut (7,9 rating)
2. Antena 1: 1.241.000 (6,5)
3. Kanal D: 738.000 (3,9)
4. Prima TV: 689.000 (3,6)
5. TVR 1: 323.000 (1,7)
Comentarii
Indiferent de subiect, de canal media sau de zi, sunt prezenti la datorie.