Skip to main content

FĂRĂ RCS. Audienţa Discovery s-a păbuşit după ieşirea de pe RCS

 

Publicitate

Discovery a resimţit puternic ieşirea din grila RCS şi a operatorului DTH Digi. Paginademedia.ro vă prezintă audienţele lunii decembrie, prima în care Discovery nu a fost disponibil pentru aproximativ trei milioane de abonaţi.

Audienţa postului Discovery Channel s-a înjumătăţit faţă de luna noiembrie. Şi Animal Planet, post tot din portofoliul Discovery, a pierdut seara peste jumătate dintre telespectatori.

Cifrele, în continuare:

Când Discovery era disponibil şi pe reţele RCS, la postul de documentare se uitau seara, în Prime Time, în fiecare minut, aproape 30.000 de telespectatori din mediul urban. În decembrie, când a fost scos de pe RCS, Discovery era urmărit de 12.000 de telespectatori în fiecare minut.

După media pe toată ziua, Discovery a înregistrat, în decembrie, 7.000 de telespectatori în fiecare minut.

La Animal Planet scăderea este vizibilă seara: 5.000 de telespectatori pe minut în Prime Time în decembrie, faţă de 9.000 în noiembrie, lună când era şi pe RCS.

În clasamentul de audienţă, scăderea Discovery a pus postul, în luna decembrie, pe locul 32 seara, faţă de 24 în luna noiembrie.

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

NOIEMBRIE DECEMBRIE
Discovery Channel 28.000 telespectatori pe minut (0,3 rtg) 12.000 telespectatori (0,1 rtg)
Animal Planet 9.000 (0,1) 5.000

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

NOIEMBRIE DECEMBRIE
Discovery Channel 16.000 telespectatori pe minut (0,2 rtg) 7.000 telespectatori pe minut (0,1 rtg)
Animal Planet 5.000 (0,1) 4.000

În Prime Time, Discovery a fost în luna decembrie pe locul 32, faţă de 24 în noiembrie, când era şi pe RCS. Scăderea e comparabilă şi după media pe zi.

ISTORIA CONFLICTULUIRCS&RDS a scos Discovery Channel din grila Digi în ultima săptămână din noiembrie deoarece contractul de retransmisie urma să expire pe 30 noiembrie.  RCS&RDS a refuzat să-l mai prelungească, precizând că Disocvery este de trei ori mai scump decât alte canale similare, „în condiţiile în care postul au o audienţă de 1%”. Pe 1 decembrie posturile Discovery au ieşit şi din reţeaua de cablu. Principalele posturi ale Discovery, Discovery Channel şi Animal Planet, au fost înlocuite cu BBC Entertainment şi Digi Animal World.

Decizia celor de la RCS&RDS a atras un val de proteste în mediul online. A fost lansată şi o petiţie online care a atras peste 30.000 de semnături. Discovery a trimis la sediul central al RCS&RDS cutiile cu petiţii însă compania a refuzat să primească coletul, după cum paginademedia.ro a anunţat, în exclusivitate, AICI.

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

[table id=659 /]

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

[table id=661 /]

Citeşte şi: 

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Firma de Proiectare Firma de Proiectare
    Audientei celor de la Discovery i-au pus cruce ei singuri cand au inceput sa bage numai documentare despre pescuit.
    Sincer sa fiu nu m-am plans pana acum ca numai este Discovey in grila de programe. Pana acum documentarele de pe programele DIGI au fost pe gustul meu.
    Acum sa vedem pana cand o tine minunea si la astia :))

    Cu parere de rau spun ca ma doare sufletul cand vad cati se uita la programele educative si cati se uita la prostiile alea de televiziuni.
  • scorpyo scorpyo
    ....audientele Protv-ului si canalelor Mediapro dupa iesirea de pe Dolce le poti obtine?

    Multumesc
  • Sorin Sorin
    E explicabil de ce sunt asa disperati cei de la Discoveryysi fac petitii si alte prostii in disperare ca isi pierd scaunele , masinile si minutele nationale ca sa sune la tara la soacra sa vada daca a taiat porcul .
  • Nelu Nelu
    Sorin, aberezi intr-un mare fel. Crezi ca esti singurul care are treaba la RCS-RDS si altii nu vad ca zecile de oameni de care vorbesti tu nu exista? Lasa-ne ...
  • gcallen gcallen
    ce vorbesti ??? la rcs rds pleaca unul vin 5 abonati , dovada sta faptul ca au atat de multe solicitari de abonare ca nu mai au echipamente de receptie un vecin de-al meu a astepttat 2 saptamani dupa un echipament dth !!!
  • gcallen gcallen
    absolut gresit pt. unul ca tine daca chiar ai fost abonat rcs rds care a plecat vin 5 pt . a semna noi contracte !! atat de multe solicitari are rcs rds de abonare ca nu are momentan receivere !!!
  • radu09 radu09
    nu prea cred ca se vor muta prea multi de la RDS oricum daca se muta ...vin alti ca RDS a scazut preturile de la 1 ian 2013
  • mad79 mad79
    mie nu imi trebuie audiente ca sa stiu la ce sa ma uit!Ma uit o data sau de doua ori la un program/film,daca imi place ma mai uit la el,daca nu adio.Cat despre Discovery pe RCs,am gasit streamuri online si ma uit printr0un cablu HDMI conectat la televizor din calculator,e adevarat nu e imagine jd,dar sa nu uitam ca am plecat de la televizor alb-negru pe lampi :)
  • andy andy
    ma uita la tabelele astea si observ un lucru de-a dreptul SF:audientele astea prezentate sunt si cele de acum o luna,de acum doua luni,etc.Nu se poate sa nu existe lunar o migratie a publicului,cat de mica o fi aceasta dar totusi exista.cel putin unele canale au aceeasi audienta,tot timpul acelasi numar de oameni .e de-a dreptul batator la ochi
  • bahmuteanca bahmuteanca
    ai dreptate; sa vezi ce audiente "masurate" peste protv vor avea Antenele de-acum inainte. iar prima "lovitura" a primit-o protv aseara. cum naiba se face ca Antenele nu au pierdut dupa iesirea dupa iesirea de pe platformele DTH Digi(care sunt mai multe sau cel putin egale decit cele ale Dolce) iar Protv a pierdut aseara in fata Antena 1 imediat dupa iesirea de pe Dolce!?
  • Dan Guran Dan Guran
    Audientele astea sunt praf in ochi. Hai sa ne amintim cum au crescut Antenele in urma cu un an, de cand a preluat masurarea Kantar Media: s-au dublat de la o zi la alta.
  • zamb zamb
    au introdus doar pentru 3 luni HBO pentru a pacali fraieri sa nu plece de la romtelecom
  • Popa Popa
    Chiar asa? Eu cred ca te-ai cam fraierit. Sincer...:
  • geo geo
    Alex, cum poti spune ca "audienta se masoara deocamdata doar pe cablu"...pai majoritatea abonatilor Dolce sunt pe satelit si cum se masoara audienta DolceSport, care e f mica, doar pe cei citeva (zeci de) mii de abonati NextGen. ma indoiesc, sincer...
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Modificam acum. Multumim!

Trimite un comentariu

sus