Skip to main content

FĂRĂ RCS. Audienţa Discovery s-a păbuşit după ieşirea de pe RCS

 

Publicitate

Discovery a resimţit puternic ieşirea din grila RCS şi a operatorului DTH Digi. Paginademedia.ro vă prezintă audienţele lunii decembrie, prima în care Discovery nu a fost disponibil pentru aproximativ trei milioane de abonaţi.

Audienţa postului Discovery Channel s-a înjumătăţit faţă de luna noiembrie. Şi Animal Planet, post tot din portofoliul Discovery, a pierdut seara peste jumătate dintre telespectatori.

Cifrele, în continuare:

Când Discovery era disponibil şi pe reţele RCS, la postul de documentare se uitau seara, în Prime Time, în fiecare minut, aproape 30.000 de telespectatori din mediul urban. În decembrie, când a fost scos de pe RCS, Discovery era urmărit de 12.000 de telespectatori în fiecare minut.

După media pe toată ziua, Discovery a înregistrat, în decembrie, 7.000 de telespectatori în fiecare minut.

La Animal Planet scăderea este vizibilă seara: 5.000 de telespectatori pe minut în Prime Time în decembrie, faţă de 9.000 în noiembrie, lună când era şi pe RCS.

În clasamentul de audienţă, scăderea Discovery a pus postul, în luna decembrie, pe locul 32 seara, faţă de 24 în luna noiembrie.

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

NOIEMBRIE DECEMBRIE
Discovery Channel 28.000 telespectatori pe minut (0,3 rtg) 12.000 telespectatori (0,1 rtg)
Animal Planet 9.000 (0,1) 5.000

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

NOIEMBRIE DECEMBRIE
Discovery Channel 16.000 telespectatori pe minut (0,2 rtg) 7.000 telespectatori pe minut (0,1 rtg)
Animal Planet 5.000 (0,1) 4.000

În Prime Time, Discovery a fost în luna decembrie pe locul 32, faţă de 24 în noiembrie, când era şi pe RCS. Scăderea e comparabilă şi după media pe zi.

ISTORIA CONFLICTULUIRCS&RDS a scos Discovery Channel din grila Digi în ultima săptămână din noiembrie deoarece contractul de retransmisie urma să expire pe 30 noiembrie.  RCS&RDS a refuzat să-l mai prelungească, precizând că Disocvery este de trei ori mai scump decât alte canale similare, „în condiţiile în care postul au o audienţă de 1%”. Pe 1 decembrie posturile Discovery au ieşit şi din reţeaua de cablu. Principalele posturi ale Discovery, Discovery Channel şi Animal Planet, au fost înlocuite cu BBC Entertainment şi Digi Animal World.

Decizia celor de la RCS&RDS a atras un val de proteste în mediul online. A fost lansată şi o petiţie online care a atras peste 30.000 de semnături. Discovery a trimis la sediul central al RCS&RDS cutiile cu petiţii însă compania a refuzat să primească coletul, după cum paginademedia.ro a anunţat, în exclusivitate, AICI.

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

[table id=659 /]

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

[table id=661 /]

Citeşte şi: 

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ianis Ianis
    E gresit tabelul cu audientele - media pe zi ( e acelasi ca pentru prime time)
  • Cipry7 Cipry7
    Tabelul cu "media pe zi" este identic cu cel din "prime time".
  • sfinx sfinx
    am renuntat la rcs RDS inca din luna mai de cand au scos antenele si m-am mutat la Romtelecom
    acum imi convine ca romtelecomul a scos protv-ul si mi-a dat HBO comedy
  • Popa Popa
    Speranta moare ultima:) Nu vezi ca sunt mai putini telespectatori decat cei care au semnat tot felul de petitii? Ce sa mai vorbim de cei care vor renunta la abonament, tocmai acum cand se intampla atat de multe schimbari pe piata media (vezi Romtelecom).
  • cristian33 cristian33
    Care 6-7 ? eu am fost in decembrie si nu pleca nimeni.
  • Sorin Sorin
    Lăsa ca audientele o sa-si revină, pe măsura ce oamenii se muta de la rcs. Când am fost sa reziliez contractul, erau cel puțin 6-7oameni acolo care doreau sa facă același lucru. Din câte am înțeles, in fiecare zi veneau zeci de persoane care reziliau contractele. Cred ca asta e si motivul pentru care s-a apucar rcs repede sa ieftineasca abonamentele, sa nu cumva sa piardă mai mulți abonați. Nu se poate afla totuși câți au plecat de la rcs? Cred ca ar mai interesant decât sa analizam cum a scăzut audiență Discovery...normal ca a scăzut dacă rcs are jumate din piața, e vreo surpriza pentru careva?...
  • dan dan
    iti urez multa, muuulta rabdare, pentru ca o sa ai nevoie. haha
  • Alex Alex
    Posturile Intact au fost scoase doar de pe platforma DTH, in schimb posturile Discovery au fost eliminate si de pe platforma de satelit, si de pe cea de cablu. Audienta se masoara deocamdata doar pe cablu. Nu se va observa mare lucru nici in cazul Pro TV care a ramas pe cablu si IPTV la Romtelecom. Se va simti insa o scadere importanta in audientele posturilor Acasa, Acasa Gold, ProCinema, MTV Romania si VH1, iesite de pe Dolce satelit si IPTV.
  • Alex Alex
    Am avut 2 contracte de televiziune cu RCS & RDS si la ambele am renuntat in decembrie in favoarea UPC si NextGen care au in grila posturile Discovery. Putina rabdare si se vor vedea efectele si in numarul de abonati RCS & RDS.
  • bahmuteanca bahmuteanca
    ok, sa zicem ca cifrele sunt in regula. dar iesirea Antenelor de pe platforma operatorului DTH Digi de ce nu s-a simtit in audiente ? nu tin minte ca la momentul respectiv sa se fi facut o asemenea comparatie, doar audientele se masoara (si) platforma operatorului DTH Digi.

Trimite un comentariu

sus