"Cerem din nou conducerii Realitatea TV să înceteze campania de dezinformare a publicului prin denigrarea a serviciului de măsurare a audienţelor TV", spune Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) într-un drept la replică.
"Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) constată că o campanie tendenţioasă declanşată de postul de televiziune Realitatea TV în data de 26.02.2013 pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media, este continuată cu informarea eronată a publicului", se arată într-un drept la replică primit de Paginademedia.ro de la ARMA.
Realitatea TV a avut audienţă pe intervalul orar reclamat
Pe 27 februarie ARMA s-a întâlnit cu Mura Frânculescu, reprezentanta Realitatea TV, şi i-a prezentat acesteia o serie de analize de audienţă relevante. Între acestea s-a aflat şi analiza cu privire la data de 25 februarie, zi pe care Realitatea TV a prezentat-o ca neavând niciun fel de audienţă în intervalul orar 15.00 - 15.45.
Conform analizelor se observă că la data de 25.02.2013, pe intervalul orar 15:00-15:45, pe oricare dintre sferturile de oră au existat telespectatori care s-au uitat la postul Realitatea TV.
Prezentăm în continuare tabelele cu audienţa din data de 25 februarie de la Realitatea TV, furnizate de ARMA.
Audienţa la nivel naţional, pe targetul 25-55
Audienţa la nivel urban, pe targetul 25-55
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Cum a scazut audienta in Urban de la 28.000 la 700 in doar 30 de minute, in conditiile in care pe National a scazut cu mai putin de 50%?