
Meciul Stelei de pe Pro TV a fost urmărită aseară de peste 4,7 milioane de români din toată ţara. Dintre aceştia, 2,5 milioane erau din mediul urban.
Partida a fost difuzată şi de posturile Dolce Sport şi Digi Sport (post care nu este în studiile de audienţă). Dolce Sport s-a plasat pe locul 10 în audienţe, cu Steaua - Chelsea. Televiziune deţinută de Romtelecom a avut o medie de 218.000 (1,1% rating) de telespectatori, la nivel naţional, dintre care 96.000 (0,9% rating) erau de pe urban.
Minutul de aur, la Pro TV, a fost atins la ora 21.47, când 5,9 milioane de români din toată ţara erau cu ochii pe meciul Steaua - Chelsea. Pe urban, minutul de aur a fost de 3,1 milioane de telespectatori (la ora 21.46).
Clasamentul posturilor de televiziune pe intervalul meciului Steaua - Chelsea
Post TV | URBAN | RTG% | NATIONAL | RTG% | |
---|---|---|---|---|---|
Pro TV | 2.525.000 | 24,1 | Pro TV | 4.746.000 | 25,0 |
Kanal D | 458.000 | 4,4 | Kanal D | 1.159.000 | 6,1 |
Acasa | 325.000 | 3,1 | Acasa | 830.000 | 4,4 |
Antena 1 | 289.000 | 2,8 | Antena 1 | 625.000 | 3,3 |
National TV | 232.000 | 2,2 | National TV | 480.000 | 2,5 |
Comentarii
1. "Meciul Stelei de pe Pro TV a fost urmărită aseară de peste 4,7 milioane de români din toată țara".
2. "Televiziune deținută de Romtelecom a avut o medie de 218.000 (1,1% rating) de telespectatori"
Se compara mere cu pere si rezultatul este exprimat in prune