Serialul Las Fierbinţi a avut, la debutul celui de-al treilea sezon, 1,8 milioane de telespectatori, în medie pe minut, la nivel naţional. Dintre aceştia 946.000 de persoane erau din mediul urban.
Pe publicul comercial, serialul de comedie a înregistrat o medie de 603.000 de telespectatori. Pe targetul comercial, locul doi a fost al Antenei, cu 322.000 de telespectatori.
Locul doi a fost, joi seara, al postului Kanal D. Roata norocului, emisiunea de divertisment prezentată de Liviu Vârciu, a fost urmărită de 1,7 milioane de telespectatori din toată ţara, dintre care 667.000 de persoane erau din mediul urban.
Antena 1, cu filmul Frumuşica, a fost pe locul trei la nivel urban şi pe patru pe naţional.
Audienţa posturilor TV, joi, 28 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi
Post TV | URBAN | RTG% | Post TV | NATIONAL | RTG% | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 946.000 de telespectatori | 9,0 | Pro TV | 1.853.000 de telespectatori | 9,7 |
2 | Kanal D | 667.000 | 6,4 | Kanal D | 1.777.000 | 9,3 |
3 | Antena 1 | 594.000 | 5,7 | Acasa | 1.134.000 | 6,0 |
4 | Acasa | 452.000 | 4,3 | Antena 1 | 927.000 | 4,9 |
5 | National TV | 361.000 | 3,4 | National TV | 616.000 | 3,2 |
Tu sti sa faci diferenta intre targetul 18-49 urban, all urban si national ? Daca nu informeaza-te mai bine si apoi posteaza. Daca vrei sa sti Proul e lider in proportie de 90% pe targetul 18-40 urban.