Serialul Las Fierbinţi, difuzat de Pro TV, a înregistrat, aseară, două recorduri de audienţă de când a fost lansat. Las fierbinţi a fost urmărit, aseară, de aproape 2,4 milioane de români în fiecare minut, dintre care 1,2 milioane din oraşe.
Pe publicul urban, a fost cea mai mare audienţă de la lansarea serialului de către Pro TV. Las fierbinţi a avut un vârf şi pe publicul comercial, dintre toate episoadele de până acum.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţa episodului de aseară:
LA NIVEL NAŢIONAL. Aproape 2,4 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la serial. După Pro TV, la 600.000 de telespectatori distanţă, a fost Kanal D, care difuza Roata norocului. A urmat Inimă de ţigan, serialul de pe Acasă TV şi, pe patru, Antena 1, cu un film.
LA NIVEL URBAN. Las Fierbinţi a scos cel mai bun rezultat în oraşe de la lansarea serialului de comedie: 1,19 milioane de telespectatori pe minut, în mediul urban. Audienţa a fost aproape dublă decât a următorului clasat, Kanal D, postul turcilor de la Dogan.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul Las Fierbinţi, 769.000 de telespectatori pe minut au fost din targetul 18-49 de ani (13,8 rating). A fost cel mai bun rezultat pe segmentul comercial de la lansarea serialului. Pe intervalul Las Fierbinţi, Antena 1 avea 331.000 de telespectatori din targetul comercial (5,9 rating), iar Kanal D 289.000 (5,2).
Audienţele posturilor TV joi, 28 martie, pe intervalul Las Fierbinţi:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 2.239.000 telespectatori pe minut (11,8 rtg) | Pro TV | 1.187.000 (11,3) |
Kanal D | 1.671.000 (8,8) | Kanal D | 627.000 (6) |
Acasa | 1.411.000 (7,4) | Antena 1 | 552.000 (5,3) |
Antena 1 | 1.079.000 (5,7) | Acasa | 427.000 (4,1) |
National TV | 579.000 (3) | Antena 3 | 349.000 (3,3) |
Comentarii