AUDIENŢE. Meciul de fotbal Ungaria - România a fost depăşit, "la scor", de show-ul Românii au talent, de pe Pro TV. Pe intervalul în care s-a intersectat cu emisiunea de pe Pro TV, meciul a avut o audienţă medie de aproape 2,9 milioane de români pe minut, la peste două milioane de persoane în urma Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de sâmbătă seara, separat pe fiecare emisiune, dar şi pe intervalul în care Românii au talent şi meciul Ungaria - România au fost la bătaie directă (21.30-22.55). În acel intervalde intersecţie, pe Antena 1 era filmul indian Prietenii mei elefanţii, pe Acasă rula Inimă de ţigan, iar Kanal D avea Roata norocului şi Pe banii părinţilor, cu Ernest.
Ce s-a întâmplat pe intersecţia Ungaria - România - Românii au talent:
LA NIVEL NAŢIONAL. Pe intervalul în care meciul şi show-ul au concurat direct, la Pro TV se uitau peste cinci milioane de români în fiecare minut. Pe meciul Ungaria - România erau aproape 2,9 milioane de români. Filmul indian Prietenii mei elefanţii era pe locul patru, cu 440.000 de telespectatori.
LA NIVEL URBAN. Şi la nivel urban, Românii au talent a câştigat meciul: aproape 2,8 milioane de orăşeni pe minut la Pro TV, cu un milion mai mult decât la meciul Ungaria - România, de pe TVR 1.
SEGMENTUL COMERCIAL. În intervalul de concurenţă directă, Românii au talent era văzut de 1,65 milioane de persoane între 18 şi 49 de ani (29,9 rating). La meci erau 796.000 de telespectatori din targetul comercial. Filmul indian Prietenii mei elefanţii a prns mai puţin la publicul tânăr: 125.000 de persoane între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV vineri, 22 martie, pe intervalul în care s-au intersectat Românii au talent (Pro TV), meciul Ungaria - România (TVR 1) şi filmul Prietenii mei elefanţii, de pe Antena 1 (21.30-22.55):
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 5.017.000 telespectatori pe minut (26,4 rtg) | Pro TV | 2.777.000 (26,5) |
TVR 1 | 2.860.000 (15) | TVR 1 | 1.680.000 (16) |
Kanal D | 644.000 (3,4) | Antena 1 | 226.000 (2,2) |
Antena 1 | 440.000 (2,3) | Kanal D | 223.000 (2,1) |
Acasa | 398.000 (2,1) | Acasa | 185.000 (1,8) |
Audienţele programelor, pe intervalul lor de difuzare:
Românii au talent: 5,2 milioane telespectatori pe minut, din care 2,8 milioane din oraşe
Ungaria - România: 4,3 milioane telespectatori pe minut, din care 1,8 milioane din oraşe.
Românii au talent, audienţa întregii emisiuni. Record pe segmentul comercial
Emisiunea de pe Pro TV a atras un public preponderent tânăr. Din totalul de 5,2 milioane de români care s-au uitat la emisiune în fiecare minut, 1,64 milioane de telespectatori erau din segmentul de vârstă 18 şi 49 de ani.
A fost cea mai bună performanţă pe segmentul comercial de la lansarea show-ului. Pe locul doi, la o distanţă de peste 1,1 milioane de telespectatori pe minut, a fost TVR 1, cu 525.000 de telespectatori pe comercial. Antena 1, cu filmul Prietenii mei elefanţii, a avut un public mai bătrân: 125.000 de oameni între 18 şi 49 de ani.
Media Românii au talent pe intervalul de difuzare a emisiunii, la nivel naţional: 2,2 milioane de telespectatori pe minut. Pe urban: 2,8 milioane de persoane.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 22 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-22.55):
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 5.191.000 telespectatori pe minut (27,3 rtg) | Pro TV | 2.827.000 (27) |
TVR 1 | 1.980.000 (10,4) | TVR 1 | 1.131.000 (10,8) |
Kanal D | 706.000 (3,7) | Acasa | 245.000 (2,3) |
Acasa TV | 595.000 (3,1) | Antena 1 | 238.000 (2,3) |
Antena 1 | 488.000 (2,6) | Kanal D | 233.000 (2,2) |
Comentarii
O singura CONCLUZIE (referitor la audienta): talentul romanilor din NATIONALA Romaniei a fost mai mic decat talentul celor din emisiunea cu pricina.
e ceva gresit in audientele astea