Ediţia de vineri Românii au talent, a treia ediţie din acest sezon, a fost văzută de peste cinci milioane de români în medie pe minut, dintre care jumătate au fost telespectatori din oraşe.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele ultimei ediţii Românii au talent, de pe Pro TV:
LA NIVEL NAŢIONAL. Românii au talent a fost urmărită de 5,05 milioane de români în fiecare minut. A fost o scădere cu aproximativ 600.000 faţă de săptămâna trecută, când show-ul a înregistrat recordul absolut de audienţă de la lansarea emisiunii în România. Pe locul doi a fost Kanal D, cu aproape un milion de telespectatori, urmat de Antena 1.
LA NIVEL URBAN. Peste 2,5 milioane de telespectatori ai emisiunii au fost din mediul urban. La clasamentul pe urban, locul doi a fost al Antenei 1, care difuza filmul Contele de Monte Cristo.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat 1,33 milioane de telespectatori pe minut (24,2 rating pe segment). Pe poziţia următoare a fost Antena 1, cu 239.000 de telespectatori pe minut din zona comercială (4,3 rating pe target).
Audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, vineri, 1 martie:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 5.051.000 telespectatori pe minut (26,6 rtg) | Pro TV | 2.543.000 (24,3) |
Kanal D | 981.000 (5,2) | Antena 1 | 501.000 (4,8) |
Antena 1 | 787.000 (4,1) | Kanal D | 446.000 (4,3) |
Acasa | 602.000 (3,2) | Acasa | 235.000 (2,2) |
National TV | 322.000 (1,7) | Antena 3 | 211.000 (2) |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Radu100%, andy: daca tot nu stiti sa discerneti valoarea de impostura, nu puneti mana pe telecomanda?