Cine te poate convinge cel mai bine să-ţi plăteşti datoriile? Banca. Nu. Poliţia? Răspuns greşit. Instanţa? nicidecum. Răspunsul corect este Sofia Vicoveanca.
Nu este o glumă. Solista melodiei "Hai Catrină şi-mi arată" este, mai nou, imaginea firmei Kruk România, o companie de management al creanţelor. Sofia Vicoveanca încearcă, din această primăvară, să-i convingă pe români să-şi pună ordine în datorii.
Sofia Vicoveanca este vârf de lance în campanie, iar puterea ei de persuasiune este exploatată în toate mediile, de la TV la print.
Va apărea şi în scrisorile trimise de Kruk clienţilor, în speranţa că imaginea solistei îi va atinge pe români şi îi va face să se gândească serios la plata datoriilor. Pentru că, după cum spun reprezentanţii companiei, "planificarea bugetului personal şi plata datoriilor" este, nu-i aşa? "un obicei din străbuni şi până în prezent".
Campania (concept, strategie şi implementare) poartă semnătura Tempo Advertising. Elementele vizuale ale campaniei sunt declinate pe toate suporturile de comunicare ale companiei KRUK, inclusiv pe notificările trimise persoanelor cu datorii în această perioadă.
Campania de media se desfăşoară pe următoarele posturi TV: Etno, Favorit, Taraf, Mynele, N24 şi Kanal D, dar şi în publicaţii print - Libertatea.
tempo kruk 16-9 12 10 from datoriamea on Vimeo.
Comentarii
te-ai simti mai bine sa fii executat silit de GoodMother decat de Crook ? :))