Seara de marţi rămâne a lui Suleiman Magnificul. În ediţia de ieri, la nivel naţional, pe intervalul MasterChef, Kanal D avea în faţa Pro TV un avans de 700.000 de români pe minut.
La oraşe, diferenţa este mai mică: peste 400.000 de persoane din mediul urban are Kanal D în faţa MasterChef. Postul turcilor de la Dogan rămâne însă pe locul doi la publicul comercial, unde MasterChef are prima poziţie.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele ediţiei de aseară MasterChef:
LA NIVEL NAŢIONAL. MasterChef a fost văzut, în medie pe minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul emisiunii culinare, Kanal D avea peste 2,5 milioane, cu 700.000 mai mulţi decât Pro TV.
LA NIVEL URBAN. Show-ul culinar a atras 1,13 milioane de telespectatori din mediul urban. Pe Kanal D erau, în acelaşi timp, aproape 1,6 milioane de orăşeni.
SEGMENTUL COMERCIAL. MasterChef are un public ceva mai tânăr decât Suleiman Magnificul şi este pe primul loc pe targetul comercial. Astfel, 802.000 de telespectatori pe minut ai MasterChef au între 18 şi 49 de ani (14,5 rating pe target). Pe intervalul MasterChef, Kanal D este pe doi la publicul commercial: 670.000 de persoane (12,1 rating).
Audienţa posturilor TV marţi, 9 aprilie, pe intervalul emisiunii MasterChef:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Kanal D | 2.549.000 telespectatori pe minut (13,4 rtg) | Kanal D | 1.595.000 (15,2) |
Pro TV | 1.815.000 (9,5) | Pro TV | 1.135.000 (10,8) |
Antena 1 | 1.197.000 (6,3) | Antena 1 | 628.000 (6) |
Acasa TV | 1.055.000 (5,5) | Acasa TV | 328.000 (3,1) |
Prima TV | 437.000 (2,3) | Antena 3 | 258.000 (2,5) |
Comentarii
2 esti platita bine de sirbu sa scrii aici?