MEC România, agenţie condusă de Bogdan Prăjişteanu, a câştigat contul Storck în urma unei licitaţii desfăşurate pe durata a patru luni de zile. Contul a fost deţinut anterior de agenţia de media Zenith până în 2012.
Obiectivul principal al clientului Storck în 2013 este acela de a creşte vânzările şi vizibilitatea în rândul consumatorilor de ciocolată.
De asemenea, agenţia de media integrată, MEC România, va implementa pe parcursul anului o serie de proiecte speciale difuzate pe un mix nou de canale media.
Storck este prezent în România din anul 1992, cu o varietate de produse, printre care Toffifee şi Merci, specialităţile de ciocolată cele mai populare printre consumatori. Storck este o afacere de familie cu tradiţie germană, înfiinţată în anul 1903
MEC România are printre clienţi Asirom, BCR, Beiersdorf, Băneasa Shopping City, Colgate – Palmolive, Danone, Euromaster, Ivatherm, Michelin, Strauss, Transilvania Film, Visa.
Trimite un comentariu