PARTENERIAT. Prima zi a ICEEfest va analiza in detaliu impactul pe carem Internetul şi conţinutul video digital îl are în dezvoltarea industriei de televiziune.
Un subiect sensibil, mai ales la noi, unde în urma declarării ilegale a rebate-ului în TV de către Guvern, prima întrebare este dacă bugetele alocate publicităţii video vor migra sau nu către Internet.
În plus, lansarea oficială a Youtube în România a venit cu un mesaj evident: campaniile video TV nu mai pot ocoli online-ul.
În prima sesiune, reprezentantul Youtube Tomasz Czudowski va susţine o prezentare aplicată pe scena 1, după care o echipă amplă din partea Google va analiza Youtube, pe scena 2, atât din punct de vedere al relaţiei cu producătorii de conţinut, cât şi al modului în care e abordată piaţa de advertising.
Trainingul de content va fi susţinut de Maciej Sojka, cel care răspunde de parteneriatele de conţinut ale Youtube în Europa Centrală şi de Est, iar discuţia va lămuri dilemele producătorilor de conţinut video, inclusiv conţinutul produs la TV, legat de modul în care acesta trebuie utilizat online pentru o monetizare cât mai eficientă.
După, va urma o incursiune în studii de caz şi formate disponibile pe Youtube şi în Romania pentru clienţii de publicitate interesaţi de performanţe cât mai bune în domeniu, training susţinut de Bogdana Butnar şi Doina Costache de la Google România.
Tot din acest domeniu, o altă companie globală majoră prezentă la ICEEfest este DG Mediamind, care crede că viitorul este al campaniilor publicitare integrate TV şi online.
Tej Rekhi, International Innovation Strategist, va susţine o prezentare inspiraţională în acest sens, pe scena 1, urmând ca atenţia pe acest subiect să se mute apoi, pentru prezentări şi discuţii aplicate, pe scena 2, unde playeri globali majori precum HBO, Discovery Channel şi BBC vor schimba opinii cu televiziuni sau platforme importante din regiune, precum Kanal D, Alpha TV din Grecia sau SeeNow.
Despre ICEEfest
ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia în 2008 a atacat, începand de anul trecut, piaţa evenimentelor majore din domeniul tehnologiei şi industriei digitale care au loc în regiune.
Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange şi cu sprijinul Microsoft - prin Internet Explorer 10 şi Windows 8 – şi se va desfăşura peste două săptămâni, în 6 şi 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex din cadrul Băneasa Shopping City.
Citeşte şi:
- PARTENERIAT. Oamenii din spatele unor jocuri online vin la Bucureşti, la ICEEfest
- Ce se va prezenta la ICEEfest. Google va vorbi despre noutăţile YouTube, iar Facebook despre conţinutul de brand
- Autorul celebrului viral TNT vine la Bucureşti, la ICEEfest. Şi alţi publicitari de virale sunt prezenţi
- PARTENERIAT. Cele mai promiţătoare start-upuri pot urca pe scenă alături de Google, Facebook, Skype şi Yahoo
- PARTENERIAT. Încep înscrierile la IAB MIXX Awards 2013
- ICEEfest 2013 cu grei ai publicităţii, de la Saatchi, Duval Guillaume şi DraftFCB
- Facebook, Google, Youtube, Skype şi Yahoo se întâlnesc la ICEEfest
- Specialişti de la BBC, Microsoft, Facebook şi Google vin în România la ICEEfest
Trimite un comentariu