Vodafone spune povestea sărutului în două noi spoturi, Scafandrul şi Alpinistul. Lidl începe săptămâna cu două reclame noi, iar Activia are şi variantă Light. Paginademedia.ro prezintă în continuare noutăţile publicitare ale ultimelor zile.
Rubrica Paginademedia SpotON este realizată cu sprijinul agenţiei de monitorizare Alfa Cont.
- Victor Rebengiu este din nou vocea înţeleaptă din reclamele Vodafone. După ce a vorbit, în campania de brand, despre oameni, acum aceeaşi voce vorbeşte despre experienţa primului sărut în două noi spoturi lansate recent. Primul a fost Alpinistul, iar apoi i-a urmat Scafandrul.
- Lidl lansează două noi spoturi, unul de promovare a unor produse de îmbrăcăminte, iar altul la... carne tocată, cu bucătarul Antonio în rol de „godfather”.
Spoturile noi, obţinute cu sprijinul agenţiei Alfa Cont:
Activia Light
Lidl - Naşul
Mega Image - Produsele
Renault Clio
Rompetrol - Promoţia
Vodafone - Alpinistul
Vodafone - Scafandrul
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
https://vimeo.com/58150375