Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate NOUTĂŢI. Pepe, Maria Buză şi Anda Adam continuă şirul transformărilor, în această toamnă, la Antena 1. Lor li se alătură alţi cinci contracandidaţi: Mike Diamondz, Dalma Kovacs, Matteo, Ellie White şi Jean de la Craiova, scrie Adevărul.
Pepe se va alătura din nou emisiunii, după ce în ediţia precedentă a interpretat diverse personalităţi, în cele 13 episoade ale showului. „Proiectele TV în care am fost implicat s-au legat de partea muzicală, mai ales «Te cunosc de undeva», unde se cântă live. Nu e simplu să-ţi transformi vocea, atitudinea. Nici chiar atunci când te transformi într-un bărbat. Eu am studiat fiecare personaj, am citit. Măcar lucrurile de bază. Altfel nu are cum să-ţi iasă un personaj“, a declarat Pepe.
PROCES. Un judecător american a aprobat, luni, un acord potrivit căruia Facebook va trebui să plătească 20 de milioane de dolari pentru că a utilizat menţiunea "Like", nume şi profiluri ale utilizatorilor cu scopuri publicitare, conform Mediafax.
Suma va fi repartizată unor grupuri care luptă pentru protejarea vieţii private pe internet, avocaţi şi utilizatorii Facebook care au depus o plângere colectivă.
Judecătorul Richard Seebord, din San Francisco, a considerat că suma propusă, o parte din miliardele de dolari cerute de reclamanţi, este totuşi corectă, având în vedere că va fi dificil pentru aceştia să dovedească faptul că au suferit pierderi financiare şi că menţiunile lor "Like" nu înseamnă neapărat că au sprijinit publicitatea.
Facebook a folosit datele a 150 de milioane de utilizatori în scopuri publicitare. Ce sumă va trebui să plătească compania
BILANŢ. Grupul de comunicare Havas Worldwide ADDV, format din două agenţii, a realizat în 2012 o cifră cumulată de afaceri de 8,81 milioane de euro şi a raportat un profit net de 158.630 euro, conform datelor de la Ministerul Finanţelor Publice şi calculate de Forbes România.
Anul trecut, afacerile grupului condus de Adrian Dura s-au menţinut la nivelul anului precedent (scădere de 1,5%). Profitul net raportat, în valoare de 158.630 euro, a fost cu 3,3% mai mare faţă de cel de la sfârşitul anului 2011.
Bilanţul grupurilor de comunicare în 2012: Havas Worldwide ADDV
PUBLICITATEA LA RAPORT. Volumul de audienţă livrat de Realitatea TV, în primele şapte luni ale acestui an, a fost cu 35,3% mai mic decât cel din aceeaşi perioadă a anului trecut. Cea mai bună lună în publicitate a fost mai, deşi bugetul de publicitate s-a situat cu 42% sub cel din 2012, potrivit Capital.
Publicitatea atrasă de canalul de ştiri Realitatea TV se află pe o pantă descendentă. În şapte luni, volum de audienţă a fost de 16.867 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 35,3% mai mic decât cel de anul trecut.
Sezonalitatea publicităţii la televiziuni: Realitatea TV
LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro
Comentarii
cat despre piata italiana, este un fapt comun ca acolo cultura muzicala si nivelul show-bizului sunt cu multe clase fata ce avem aici!
Antena 1 face un show cald si prietenos cu mult talent si enorm de multa munca din partea concurentilor, care sunt si foarte buni/charismatici: Pepe, Maria Buza si Anda. Nu ma intereseaza ce cred/fac altii, publicul prefera emisiunea si cu asta basta