Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate REACŢIE. Mihai Gâdea le-a adresat, într-una dintre emisiunile sale din această săptămână, un mesaj protestatarilor împotriva proiectului Roşia Montană din Piaţa Universităţii, scrie HotNews.ro. Realizatorul Antenei 3 i-a numit pe manifestanţi "sclavii lui Băsescu", adăugând că "mulţi dintre voi nu ştiţi din cauza ketaminei, multă ketamină vă impiedică în a înţelege lucrurile. Ketamina voastra, urina prietenei, a prietenului vă impiedică. Dar şefii voştri - pentru că voi sunteţi nişte sclavi, sunteţi sclavii lui Băsescu şi ai regimului lui - şefii voştri ştiu cât de mulţi oameni se uită aici pentru că din acest motiv v-au pus să înjuraţi Antena 3." Gâdea a continuat cu amenintari la adresa protetatarilor: "Oamenii aia s-ar putea sa fie deranjati de mesajele voastre instigatoare si de ura asta teribila. Si noi nu putem sa fim responsabili daca voi continuati cu lucrurile astea."
EVENIMENT. Un număr de 19 companii printre care Orange România, Mediapro Distribution (singura cu stand), ABC Plus Media, Pro TV SA, TVR, SBS Broadcasting Media, SC Antenagroup, Dogan Media International, Romtelecom SA şi Media Entertainment Industry (furnizor pentru Digi TV) sunt principalii participanţi din România la MIPCOM 2013 ce se va desfăşura în perioada 7-10 octombrie la Palais des Festivals în Cannes, Franţa,scrie Forbes România, care citează Media Expres.
Conform bazei de date cu participanţi a MIPCOM 2013, un număr total de aproximativ 40 de delegaţi reprezintă cele aproximativ 20 de companii Româneşti care participă la această ediţie a târgului de conţinut şi servicii pentru televiziune şi internet.
Toată lumea bună din industria de televiziune participă la MIPCOM 2013
PLANURI. În urmă cu un an, doi ani managerii companiilor îşi doreau foarte mult să fie prezenţi pe Facebook, în timp ce în prezent îi interesează conţinutul, de ce trebuie să aibă o pagină dedicată în social media sau cum să fie prezenţi în acest mediu, a declarat Mona Opran, directorul operaţional a trei dintre companiile gruplui Centrade Saatchi&Saatchi, pentru Wall-Street.ro.
"Cartea pe care mizăm este integrarea serviciilor şi schimbarea modelului în care construim branduri în această revoluţie digitală. Astfel, Saatchi & Saatchi se va concentra pe zona de creştere a brandurilor, iar obiectivul meu pentru 2013 şi 2014 este să devină foarte clar că Saatchi&Saatchi este o companie cu servicii integrate care răspund digitalizării. Ceea ce va vinde Saatchi&Saatchi este realizarea de idei foarte puternice care să fie comunicabile pentru orice tip de canal", afirmă Mona Opran.
Opran, Centrade Saatchi&Saatchi: Inainte clientii voiau sa fie pe Facebook, acum ii intereseaza de ce si cum trebuie sa fie acolo
TRANSFORMARE. Geometry Global, cea mai mare agenţie de activare de brand din EMEA (Europe, Middle East şi Africa), a lansat oficial grupul, prezentând noua identitate unitară a celor 24 de birouri, scrie Forbes România.
În România, noul grup este un rebranding al agenţiilor G2 România şi Ogilvy Action, ce vor comunica sub un singur nume: Geometry Global.
„Ziua de azi marchează formarea Geometry Global în regiune şi un pilon puternic în crearea unei comunicări a brand-ului la nivel mondial”, a declarat Pietro Leone, Chief Executive Officer Geometry Global EMEA.
Grupul Geometry Global s-a lansat în România
Comentarii