Skip to main content

X Factor a fost vocea întâi duminică seara. Pro TV, pe locul doi cu Nicolas Cage

 

x factor

Publicitate

Publicul, cu ochii pe X Factor. Show-ul de la Antena 1 a condus pe toate targeturile seara de duminică. Dacă la nivel naţional Antena 1 şi Pro TV au fost destul de apropiate, la nivel urban, diferenţa dintre cele două televiziuni a fost notabilă, de aproape 300.000 de privitori.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor pe intervalul show-ului de talente de pe Antena 1.

NAŢIONAL. Peste 1,5 milioane de telespectatori din toată ţara au fost cu ochii pe X Factor în cele două ore şi jumătate de difuzare. În acelaşi timp, pe Pro TV s-au uitat 1,4 milioane de persoane pe minut. Postul de televiziune a difuzat un film cu Nicholas Cage în rol principal. Şi TVR a reuşit să intre în top cinci, cu o medie de 562.000 de telespectatori pentru emisiunea Preţuieşte viaţa, a Andreei Marin.

URBAN. La oraşe, diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost mare. X Factor a avut o medie de 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce pe Pro TV se uitau 822.000 de persoane.  La nivel urban, emisiunea Andreei Marin, a fost pe locul şase pe segmentul în care s-a intersectat cu X Factor. Producţia a fost urmărită de 271.000 de persoane.

COMERCIAL. Locul unu a fost al Antenei 1 şi pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani. Show-ul a avut o medie de 670.000 de privitori, în timp ce Pro TV a avut 524.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de difuzare al show-ului X Factor, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 1.560.000 8,2 15,8
Pro TV 1.485.000 7,8 15
Kanal D 1.309.000 6,9 13,2
Prima 696.000 3,7 7
TVR 1 562.000 3 5,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de difuzare al show-ului X Factor, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 1.129.000 10,8 20,1
Pro TV 822.000 7,8 14,7
Kanal D 582.000 5,5 10,4
Prima TV 290.000 2,8 5,2
Antena 3 285.000 2,7 5,1
TVR 1 271.000 2,6 4,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • qwerty qwerty
    acum nu mai ai nimic de rău de spus despre xfactor? ce legătură are postul tău cu acest articol? iesi acas'!
  • mona mona
    Petrisor am si eu o nedumerire. Un site care se recomanda a fi serios ADPM anunta ca emisiunea A Marin a fost pe locul 4 inregistrand o crestere semnificativa fata de saptamana trecuta, Din pagina ta reiese ca din contra a avut o audienta mai mica. Sa fie o strategie ieftina de a insela lumea avand in vedere relatia mai mult decat apropiata dintre M si cei de la site care sunt un fel de PR ascuns al Zanei
  • dragos dragos
    Deci se poate! Sunt curios ce vor face in etapa live-urilor, pentru ca acum au impachetat totul frumos si aici este meritul celor de la montaj. Am mai spus-o si cu alta ocazie: Asta este cel mai bun sezon!
  • Sorinel_D Sorinel_D
    Sa vedem despre ce este vorba si in serialul acesta.
    Pacat ca nu au postat audientele serialului "The Walking Dead"...
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    Azi pe ProTV, de la 23:05 incepe serialul Homeland

Trimite un comentariu

sus