Identitatea vizuală a Agenţiei Nationale de Administrare Fiscală a fost creată de agenţia Gavrilă şi Asociaţii SRL, companie care se va ocupa şi de redesenarea site-ului instituţiei. Preţul contractului este de 28.798,90 lei (6.500 de euro) la care se adaugă 6.911,74 lei reprezentând TVA, se arată într-o precizare trimisă de ANAF către paginademedia.ro.
Principalele activităţi ale proiectului presupun:
- analiza componentei relaţionale contribuabil - administraţie fiscală pe baza unei ample cercetări sociologice incluzând realizarea a 120 de interviuri semistructurate cu contribuabili din toate categoriile, sondaj în rândul contribuabililor pe un eşantion reprezentativ la nivel teritorial şi al obiectului de activitate de 13.000 subiecţi, sondaj în rândul funcţionarilor A.N.A.F. din sectorul front-office pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de subiecţi, 7 focus-grupuri cu contribuabili, reprezentanţi ai partenerilor sociali şi ai societăţii civile;
- conştientizarea şi educarea fiscală a contribuabililor prin derularea unei ample campanii media incluzând difuzarea unor spoturi video pe canalele de televiziune, difuzarea unor spoturi audio pe posturile de radio, campanii directe, publicitate outdoor;
- construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. – contribuabili, urmând să se desfăşoare o consultare pilot cu modulul participativ selectat din rândul contribuabililor, precum şi crearea unei proceduri privind derularea consultărilor publice;
- instruirea unui număr de 188 de funcţionari publici în domeniul comunicării externe, al comunicării de criză şi al relaţiilor publice;
- crearea unui manual de identitate vizuală a A.N.A.F., inclusiv modificarea siglei şi redesenarea site-ului A.N.A.F. şi al site-urilor structurilor subordonate.
Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 7.090.815,63 (1,6 milioane de euro) din care:
- 6.027.193.54 lei - valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;
- 1.063.622,39 lei - cofinanţarea eligibilă a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în calitate de beneficiar.
Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 34 luni.
Prin implementarea proiectului se are în vedere obţinerea următoarelor rezultate:
- 5 rapoarte de analiză şi de interpretare cantitativă şi calitativă de date statistice,
- un manual de identitate vizuală ce va contribui la "rebranding-ul" instituţional prin reconfigurarea siglei instituţiei,
- un concept de portal pentru A.N.A.F,
- dezvoltarea unei campanii de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor (media, directă, outdoor),
- o consultare publică pilot,
- elaborarea de proceduri de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilii, precum şi instruirea unor functionari publici în gestionarea unei campanii media şi tehnici de comunicare.
Proiectul vizează „atingerea obiectivului Axei prioritare privind îmbunătăţirile de structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice, prin crearea condiţiilor pentru întărirea responsabilitătii administraţiei fiscale, ca parte a administraţiei publice, în raport cu cetăţenii.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Pretul este exagerat de mare intr-adevar.
Puteau obtine rezultate la fel de bune sau mai bune si cu cateva sute de euro, poate 1000 de euro.
Un minus e totusi ca simbolurile, logourile prezente in sigla nu au o legatura unele cu altele, sunt logouri diferite pentru directii diferite.
asta făcea orice copil care nu a luat bacul, cu un pentium, un corel amărât și ceva google
Cred ca in afara de statul roman nu e nimeni suficient de prost incat sa-i contracteze.