STRATEGIE. Conducerea Kanal D mizează pe o creştere de 30% a veniturilor anul acesta, a declarat pentru Wall-Street.ro, Claudia Ion (foto), directorul de vânzări al postului.
Canalul a avut o creştere de circa 27% a veniturilor in primele 11 luni ale anului. Majorarea a fost determinată de audienţe, dar şi de majorarea preţurilor cu aproximativ 10% anul trecut.
“Suntem nevoiţi să le mărim şi anul acesta pentru că pe toţi ne costă mai mult producţia de conţinut decât pretul cu care îl vindem (...). Cand cererea de publicitate a scazut, a fost si o scadere abrupta a preturilor, dar din toamna trecută am constat o creşterea a cererii şi din septembrie şi până la finalul anului am fost sold-out (...) cererea a fost de 140% deci nu am putut onora toate comenzile şi pentru că spaţiul este limitat, normal ar fi să mărim preţurile”, explica Claudia Ion.
Claudia Ion adauga că anul acesta conducerea Kanal D România şi-a impus o creştere de circa 30% a veniturilor, ceea ce ar putea duce postul de televiziune pentru prima dată pe profit de la lansarea pe piaţa locală în 2007.
Claudia Ion, Kanad D: Vrem sa crestem cu 30% in 2014. Suntem nevoiti sa marim preturile
CRIZĂ ÎN PR. Anul trecut a fost cel mai dificil an de la preluarea conducerii agenţiei în 2004, din cauza scăderii bugetelor clienţilor, a declarat pentru Wall-Street.ro, Imola Zoltan, directorul general al McCann PR, cea mai mare agenţie de relaţii publice de pe piaţa locală, cu afaceri de 3,5 milioane de euro anul trecut.
“Anul 2013 a fost un an dificil, poate cel mai dificil de când conduc agenţia. (...) Cifra de afaceri a companiei este similară cu cea din 2012, adica în jur de 3,5 milioane euro, dar profitul a scazut. Nu avem încă cifrele exacte, însă anul trecut am avut în medie fee-uri mai mici la acelaşi volum de activitate”, explica Zoltan.
Imola Zoltan, McCann PR: 2013 a fost cel mai dificil an de când conduc agenţia
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roANCHETĂ. Comisia Europeană a declanşat o investigaţie antitrust în privinţa acordurilor de difuzare a filmelor încheiate de mari studiouri americane, ca Twentieth Century Fox şi Warner Bros., cu mari furnizori de televiziune pay TV din Europa, precum BSkyB din Marea Britanie şi Canal Plus din Franţa, scrie Mediafax.
Comisia va investiga în mod special modul în care aceste televiziuni acţionează pentru a proteja difuzarea serviciilor lor peste graniţele ţărilor în care funcţionează - de exemplu, prin refuzarea potenţialilor abonaţi din alte state membre sau prin blocarea accesului la programele lor în cazul persoanelor din alte ţări.
Comisia Europeană a declanşat o anchetă privind difuzarea filmelor la televiziuni pay TV din UE
Comentarii