Skip to main content

Audienţa Românii au talent. Cum s-a descurcat Suleyman la bătaie cu show-ul de pe Pro TV

 

Romanii-au-talent-sez-2 AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent şi-a păstrat o distanţă considerabilă faţă de următorul clasat şi la cea de-a cincea ediţie.

Publicitate

Emisiunea de pe Pro TV a avut cifre de aproape patru ori mai mari decât Kanal D, ocupantul locului doi în topul audienţelor de la nivel naţional.

Pentru a doua săptămână la rând, Suleyman a ţinut postul turcesc pe a doua poziţie. Atunci când serialul Suleyman Magnificul nu era difuzat vinerea, postul deţinut de trustul Dogan ocupa o poziţie mult mai slabă în clasament, iar Pro TV avea cifre de peste 15 ori mai mari decât Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de aseară ale show-ului Românii au talent, dar şi ce s-a întâmplat pe intervalul de intersecţie cu Suleyman Magnificul.

Pentru început, audienţele emisiunii Românii au talent:

NAŢIONAL: Pro TV rămâne lider detaşat şi cu ediţia din această săptămână la nivel naţional. Emisiunea de talent de pe Pro TV a fost urmărită aseară de 4,5 milioane de telespectatori de la nivelul întregii ţări. Pe locul doi, cu peste 1,1 milioane, a fost Kanal D, televiziune care a ocupat această poziţie datorită serialului Suleyman Magnificul, cu care s-a intersectat circa o oră şi jumătate. De remarcat este poziţia TVR 1, care a reuşit performaţa de a ocupa locul trei cu emisiunea O dată-n viaţă, în care a fost invitată Mihaela Rădulescu. Postul public a devansat Antena 1, emisiunea Iulianei Tudor fiind urmărită de aproape 460.000 de telespectatori.

 

URBAN: La oraşe, show-ul de pe Pro TV s-a apropiat de 2,4 milioane de telespectatori, în medie, pe minut. Kanal D a ocupat locul al doilea şi în privinţa publicului din mediul urban, fiind urmărit de 707.000 de persoane. La nivel urban, al treilea cel mai urmărit post n-a mai fost TVR 1, ci Antena 1, care a difuzat filmul "Piraţii din Caraibe: La capătul lumii", la care s-au uitat 247.000 de orăşeni.

 

COMERCIAL: Pe publicul comercial, Românii au talent a avut peste 1,3 milioane de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pe intervalul show-ului, Kanal D era urmărit de doar 256.000 de persoane din target-ul comercial.

Audienţa posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg % Share%
Pro TV 4.542.000 24,6 44,3
Kanal D 1.155.000 6,2 11,3
TVR 1 458.000 2,5 4,5
Antena 1 425.000 2,3 4,1
National TV 361.000 2 3,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

URBAN NR PERSOANE Rtg % Share%
Pro TV 2.379.000 23,6 43,6
Kanal D 707.000 7 13
Antena 1 247.000 2,4 4,5
Antena 3 238.000 2,4 4,4
National TV 172.000 1,7 3,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL NR PERSOANE Rtg % Share%
Pro TV 1.355.000 26,4 55,4
Kanal D 256.000 5 10,4
Antena 1 156.000 3 6,4

Ce s-a întâmplat pe intersecţia Românii au talent - Suleyman Magnificul

Pe intervalul orar de intersecţie al serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent, Kanal D a ocupat tot locul doi, la fel ca săptămâna trecută.

Televiziunea trustului Dogan a fost urmărită, pe durata serialului Suleyman Magnificul, de peste 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Kanal D a ocupat poziţia secundă pe toate cele trei segmente de public, situându-se înaintea postului Antena 1.

Audienţa pe intersecţia serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel NAŢIONAL  

Nr persoane Rtg% Share
Pro TV 4.474.000 24.2 42.0
Kanal D 1.418.000 7.7 13.3
Antena 1 466.000 2.5 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa pe intersecţia serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Share
Pro TV 2.250.000 22.3 40.5
Kanal D 880.000 8.7 15.8
Antena 1 265.000 2.6 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa pe intersecţia serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel COMERCIAL

Nr persoane Rtg% Share
Pro TV 1.286.000 25.1 52.5
Kanal D 306.000 6.0 12.5
Antena 1 163.000 3.2 6.6

Vezi audienţa emisiunii Românii au talent de săptămâna trecută, AICI.

Vezi audienţa ediţiei a patra, AICI.

Vezi audienţa ediţiei a treia, AICI.

Vezi audienţa emisiunii la ediţia a doua, AICI.

Vezi audienţele emisiunii primei ediţii a sezonului, AICI.

Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • andrei-constantin andrei-constantin
    deci kanal d din 7 zile ,4 zile e pe locul 2 cu feriha luni - marti si joi -vineri cu suleyman ,bravo !!!
  • Adi Adi
    Se dovedeste ca a fost o mutare inspirata facuta de Kanal D! Antena 1 locul......4??? Uau!

Trimite un comentariu

sus