A treia ediţie a emisiunii culinare cu copii Junior Chef a menţinut show-ul de pe Antena 1 pe a treia poziţie în topul audienţelor.
Junior Chef a fost, pe intervalul de difuzare, după filmul Vânătoarea ultimului dragon, de pe Pro TV şi serialul turcesc Feriha, dat pe Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Junior Chef a fost urmărit de 946.000 de români, în medie pe minut. Faţă de debutul din acest sezon, este o creştere (la prima ediţie, Junior Chef avea o medie de 880.000 de români), dar Antena 1 rămâne tot pe poziţia a treia, după Pro TV (peste 1,7 milioane de români) şi Kanal D (1,3 milioane).
URBAN. Show-ul cu Horia Vârlan şi Marius Florea Vizante a avut, la oraşe, puţin peste 600.000 de telespectatori. Antena 1 a fost tot pe poziţia a treia.
COMERCIAL. Pe segmentul de vârstă 18-49 de ani, Junior Chef a avut o medie de aproape 300.000 de telespectatori. A fost după Pro TV, post la care se uitau 550.000 de persoane din targetul comercial.
Audienţa posturilor TV luni, 25 martie, pe intervalul emisiunii Junior Chef, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.738.000 | 9,4 | 17,8 |
Kanal D | 1.355.000 | 7,3 | 13,9 |
Antena 1 | 946.000 | 5,1 | 9,7 |
Acasa TV | 639.000 | 3,5 | 6,6 |
Antena 3 | 601.000 | 3,2 | 6,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 25 martie, pe intervalul emisiunii Junior Chef, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 851.000 | 8,4 | 15,8 |
Kanal D | 733.000 | 7,3 | 13,6 |
Antena 1 | 602.000 | 6 | 11,2 |
Antena 3 | 397.000 | 3,9 | 7,4 |
Acasa TV | 289.000 | 2,9 | 5,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 25 martie, pe intervalul emisiunii Junior Chef, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 549.000 | 10,7 | 23,9 |
Antena 1 | 299.000 | 5,8 | 13 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Am vazut ca e la moda Brenciu: l-au bagat si la SRC...ce emisiuni mai promoveaza?
Hai sa fim seriosi filmele cele mai noi sunt la PRO,emisiunile de succes sunt la PRO,sunt cateva si la Antena dar ei pun accent prea mult pe mahalageala si pe prostie vezi Te Cunosc de Undeva,te pui cu blondele,acces direct etc
In Concluzie Antena in curand va pierde si podiumul daca va continua pe acest trend in nici un caz nu se va bate la locul 1.