Digi 24 vrea să introducă publicitatea în grila sa de programe. RCS&RDS, compania care operează licenţa postului de ştiri, a depus pe 3 februarie o solicitare în acest sens la Consiliul Naţional al Audiovizualului.
Această solicitare, care echivalează cu o cerere de difuzare a publicităţii, a fost depusă la CNA cu o zi înainte ca forul să publice lista "must-carry", unde Digi 24 figurează pe poziţia 13.
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii serviciilor de programe a postului Digi 24, astfel încât să poată difuza publicitate în proporţie de 20% din grilă. Societatea a depus această solicitare în privinţa tuturor posturilor din portofoliul său.
De la lansarea postului, din 1 martie 2012, şi până în prezent, postul Digi 24 nu a difuzat publicitate, ci doar spoturi de autopromovare.
RCS vrea publicitate pe toate posturile din portofoliul său
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii de programe în sensul introducerii publicităţii în privinţa tuturor posturilor din portofoliul său (Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Sport Plus, Digi Film 1, Digi Film 2, Digi Life şi posturile regionale din Timişoarea, Iaşi, Constanţa, Oradea, Craiova, Cluj-Napoca şi Braşov).
Consiliul Naţional al Audiovizualului nu a luat încă în discuţie această solicitare a grupului RCS&RDS.
Informaţia privind introducerea publicităţii pe postul Digi 24 a fost făcută publică în timpul discuţiilor din şedinţa de astăzi a CNA, la care au fost prezenţi mai mulţi reprezentanţi ai companiei de telecomunicaţii RCS&RDS.
Cum sună solicitarea RCS&RDS?
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii serviciilor de programe autorizate pe care le deţine, prin includerea unui procent de 20% publicitate care va consta în promovarea produselor şi serviciilor de programe din portofoliul societăţii.
Societatea deţine un număr de 13 servicii de programe de televiziune autorizate, dintre care 6 cu difuzare pe satelit şi 7 cu difuzare prin reţele de comunicaţii electronice.
Dacă Consiliul ar aproba noua structură de programe, astfel încât Digi 24 să poată difuza publicitate în proporţie de 20%, noua structură de programe a postului ar arăta astfel:
- - Programe de informare 50% (- 10% faţă de structura aprobată în prezent)
- - Programe educative, culturale, religioase 25% (-5% faţă de structura aprobată în prezent)
- - Programe de divertisment şi alte tipuri de programe 5% (-5% faţă de structura aprobată în prezent)
- - Publicitate 20%
RCS&RDS a solicitat CNA ca televiziunea locală Digi 24 Galaţi - care nu emite încă, aflându-se în procedură de autorizare - să difuzeze 20% din grila sa publicitate, atunci când va fi lansată.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roMenţionăm că la începutul acestui an, postul Digi 24 s-a declarat liber la retransmisie şi a intrat pe lista posturilor "must-carry", publicată de CNA pe 4 februarie.
Comentarii
sa nu uitam ca exista in spatele digi o companie mama care lunar primeste de la televiziunile locale din tara 600 de euro doar pentru a le retransmite. digi vrea monopol si il va avea. in tara zeci de televiziuni locale si au inchis portile dupa de ce nu au avut de unde achita luna de luna birul greu impus de rds/ rusine. si acum mai vor si publicitate?? in ce tara traim si de ce nimeni nu vede acest lucru? recunosc ca am preferat sa trec la o companie mai mica si sa renunt la rds fiind satul de mizeria lor. sper sa apuc ziua cand rds o sa dispara.
Din cauza unor lucrări la partea tehnică a site-ului Paginademedia.ro, este posibil să existe probleme de încărcare a paginii.
Vom remedia situația cât se poate de repede.
Ne cerem scuze.
Fa ceva in acest sens. De 3 zile ii aceasta problema