Skip to main content

MUTARE. Contul global de media al Vodafone trece de la OMD la MEC

 
Vodafone
Vodafone

Foto: Adweek.com
Foto: Adweek.com

Publicitate

UPDATE. Contactaţi de Paginademedia.ro, oficialii Vodafone nu au oferit detalii suplimentare legate de mutarea contului şi de viitorul acestuia în România.

Agenţia MEC, parte a grupului mondial WPP a câştigat pitchul pe contul global de media al Vodafone, estimat la peste 900 milioane de dolari, scrie Adweek.com.

Contul global de media al Vodafone s-a aflat în portofoliul OMD începând cu anul 2009, când a fost câştigat în urma unui pitch similar.

Gabriel Boacă, partener la regia online Digital 4,  a scris iniţial despre acest subiect pe blogul său. Acesta a spus că încă nu au apărut confirmările oficiale pentru România "dar există informaţii solide că schimbarea se va efectua şi la nivel local".

Până la ora redactării articolului, oficialii Vodafone România nu au putut fi contactaţi.

În 2009, la nivel global contul Vodafone a fost câştigat de OMD. În România, după o scurtă perioadă în care a stat în portofoliul OMD, în 2009, contul Vodafone s-a întors la McCann.

La pitchul din acest an în finală au ramas MEC şi Aegis, contul fiind câştigat în cele din urmă de MEC. Printre finalişti s-a numărat şi Carat.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus