Skip to main content

Pro TV, Antena 1, Mona Segall şi un eseu remarcabil: “Dacă ai fi o muscă pe umărul managerilor de la Antena 1 sau Pro TV, ţi-ai da demisia din meseria de telespectator”

 
Dorothea Vanau
Dorothea Vanau

Dorothea Vanau

Publicitate

GUEST WRITERS. “Dacă ai fi o muscă pe umărul managerilor de la Antena 1 sau Pro TV, ţi-ai da demisia din meseria de telespectator!” Un sfat pentru telespectatori care vine la finalul unui eseu remarcabil despre ce este televiziunea. Sau, mai precis, despre cum trebuie să vedem televiziunea, dar ne încăpăţânăm să nu o facem, orbiţi de mecanismele din spatele unui brand TV. Indiferent că se numeşte Pro TV, Antena 1, Kanal D sau OTV.

Un articol semnat de un om care a lucrat, la nivel de management, şi la Pro TV, dar şi la Antena 1: Dorothea Ionescu Vânău.

Un "duş rece" pentru amatorii de programe TV. Epistola către telespectatori vine în contextul în care Mona Segall, producătorul general al marilor proiecte Pro TV a trecut la Antena 1. Ce se va schimba?

Din articol:

"Să nu uiţi că ai în jur numai ipocriţi. Dacă ai fi o muscă pe umărul managerilor din ambele locuri, ţi-ai da demisia de la meseria ta de telespectator, crede-mă.

Că să-ţi spun de ce: i-ai vedea pe protevişti cum aşteaptă înfriguraţi cifrele de audienţă, pentru că în realitate, în fiecare zi se simt atacaţi de competitorii lor, dar nu recunosc.
I-ai vedea cum tremură la fiecare succes al Antenei, la fiecare emisiune bine făcută (că sunt şi de-astea), la gândul că l-ar putea avea pe Negru.

I-ai vedea cum jinduiesc după salariile cu care îi plăteşte Antena pe oamenii veniţi din PROTV. I-ai vedea pe antenişti cum îşi storc creierii să creeze produse ca la PROTV.
I-ai vedea cum îşi doresc să aducă, dacă se poate, pe toată lumea din partea ‘ailaltă, la ei, nu se ştie exact de ce. I-ai vedea cum îşi doresc să înveţe şi ei să fie “smooth” Nici unii, nici ceilalţi n-o să-ţi dezvăluie chestiile astea, să ştii."

Mecanismele sunt aceleaşi, brandul este cel care construieşte percepţia. Dorothea Ionescu Vânău propune un exerciţiu simplu, pentru demonstraţie:

"Fă doi paşi înapoi şi gândeşte-te cum ar fi să priveşti animatorii, prezentatorii, cântăreţii preferaţi pe un ecran fără siglă. Acuma pune sigla OTV. Ce sentimente ai? Dacă nu-ţi place, schimb-o cu PROTV. Cu TVR, cu Prima.

Fă două capete de tabel, unul cu televiziunea, unul cu sentimentele. Notează atent ce sentimente ai. Pune şi Antena 1, acum. Pune şi Kanal D. Ce ţi-a ieşit?

Nu-i aşa că nu mai înţelegi nimic? Unde te regăseşti? Cum poţi să fii şi iubitor, şi plin de ură în acelaşi timp? Şi plin de satisfacţie, şi plin de scârbă, faţă de aceiaşi oameni, acelaşi conţinut, aceleaşi decoruri, aceleaşi lumini, aceleaşi microfoane, aceeaşi podea strălucitoare?

Nu ţi se pare că devii un pic psihopat? Cred că e momentul să-ţi dai seama unde greşeşti. E datoria ta, fă-o pentru copiii tăi.

De ce Pro TV “nu va dispărea”? Construcţia cinică din spatele brandului:

"PRO TV nu va dispărea, datorită ţie. Pentru că, acum mulţi ani, cu grijă paternă, a avut grijă să te câştige pe viaţă. Cu fiecare cuvinţel pe care ţi l-a spus, cu fiecare sunet din banca de sunete, ţi-a mai câştigat un mănunchi de neuroni şi încă unul, ca la jocul de go.

Prima dată te-a făcut să crezi că vei câştiga, uitându-te la el (fă şi tu un bilanţ acuma, vezi ce-ai câştigat). După care te-a făcut să crezi că trebuie să te eliberezi de toate lucrurile care te ţineau în loc, cum ar fi: credinţa în Dumnezeu, identitatea ta de român naţionalist, încrederea în Biserică, nevoia de onestitate, fidelitatea în căsătorie, cuminţenia în adolescenţă, simpatia pentru PSD, simpatia pentru PDL, simpatia pentru PNL – după caz, idiosincrazia faţă de lumea suburbană.

Ai început, timid, să păstrezi pe retină preoţi cu coarne de draci, curve rafinate, cocalari, ţoape, politicieni, mitocani, îngeri căzuţi, droguri, beţie şi sex, adulter, subcultură, umilinţă, fantezii cu inorogi generaţi pe computer, minciună, dans tribal. Ţi se par normale, aşa-i?"

"Dar să ştii că toată televiziunea e o minciună, oricum, deci n-ai greşit prea mult, nu te autoflagela acum. E foarte adevărat că a făcut-o într-un mod profesionist. Excelentă lumina, imaginea, montajul, ambalajul ideilor. Am participat şi eu la asta, acum mulţi ani, doar atât pot să-ţi spun. Deci consolează-te cu asta, de câte ori te simţi trădat de o televiziune; dacă o face frumos, fără durere, cu cap merită tot respectul, să ştii."

Esenţa marilor formate:

"Eu ştiu cum s-au făcut formatele astea. Tu, dacă ai afla, ai înnebuni, pentru că totul este despre cum să fascinezi clasa dominată, săracă, fără speranţe; despre cum s-o ţii în faţa televizorului făcând-o să creadă că va veni o zi în care ea va domina lumea."

“Stai calm şi aşteaptă să se schimbe sigla, ca să te uiţi la emisiunile Monei Segall. Nu te supăra pe ea. Apreciază că s-a pus cu toată fiinţa şi echipa ei în slujba salvării reputaţiei Grupului Intact, grup românesc. E un act de generozitate pe care ai să-l înţelegi altădată, într-o bună zi, când va veni vremea”, îşi încheie epistola către telespectatori Dorothea Ionescu Vânău.

Articolul a fost publicat pe blogul personal. Paginademedia.ro a obţinut acordul autoarei de a-l publica integral, sub genericul Guest Writers.

Carte de vizită Dorothea Ionescu Vânău:

Dorothea Ionescu Vânău a fost reporter la Pro TV, project manager la departamentul Promo, la acelaşi post, producător al matinalului cu Andi Moisescu, editor coordonator la matinalul cu Florin Călinescu.

A fost project managerul primei campanii de promovare internaţională a României cu ocazia eclipsei de soare din 1999.

A conceput strategii şi campanii online pentru branduri sonore precum Coca-ColaTVREvenimentul ZileiBeiersdorfBATDacia RenaultBanca Mondială.

În 2011, a fost numită project manager Marketing şi Comunicare al diviziei de ştiri, la Intact, grup în care a lucrat până la sfârşitul anului 2012.

Articolul, integral:

Dragă telespectatorule,

Cum a fost ziua de ieri, ai reuşit să gândeşti pozitiv? E groaznic atunci când eşti trădat, am păţit-o şi eu, de multe ori şi la un moment dat am devenit imună. M-am gândit la tine, să ştii, când am aflat cum au plecat oamenii din PROTV cu chiuvetele după ei, cum au vandalizat locul ăla pe care l-au iubit atât.

Trebuie să fie cumplit să te desparţi de pereţii în care s-au impregnat de-a lungul vremii toate mirosurile anilor trecuţi, ca în bucătăria strâmtă a unui fast food din Bronx. Fie vorba între noi, eu nu cred că au smuls chiuvetele, să ştii.

Să nu crezi tot ce ţi se spune, încearcă să te menajezi. În cel mai rău caz şi-au făcut nişte selfie-uri care să rămână martorii trecerii lor.

Iartă-mă că nu ţi-am scris ieri, dar s-a dezlănţuit Jihadul după ce ţi-am povestit preferinţele televiziunice. Abia am mai putut să mai fac faţă şuvoiului de contraargumente şi interpelări care m-au învăluit ca o pătură cazonă. Fiecare avea ceva de spus împotriva programelor şi a oamenilor pe care i-am numit… Era ca şi cum n-am dreptul să fiu subiectivă.

Toţi oamenii ăştia care m-au luat la bani mărunţi aveau impresia că trebuie să mă uit la ce le place lor. Mai mult, m-au tras de urechi fiindcă n-am dezvăluit la ce talent show-uri mă uit (că, dacă ai văzut, nu prea mai există divertisment, sunt doar nişte concursuri cu anonimi umiliţi, de cele mai multe ori îmbrăcaţi sexy). Păi nu mă uit, să ştii.

Am motive temeinice, eu ştiu cum s-au făcut formatele astea. Tu, dacă ai afla, ai înnebuni, pentru că totul este despre cum să fascinezi clasa dominată, săracă, fără speranţe; despre cum s-o ţii în faţa televizorului făcând-o să creadă că va veni o zi în care ea va domina lumea. (Să ştii că funcţionează şi pe tărâm metaforic, povestea asta.

Poţi să fii sărac şi când ai bani în cont şi mâncare pe masă. De pildă, un manager din clasa de mijloc, cu loc călduţ la corporaţie, care are bani, dar e sărăcit în suflet. Ăsta, când se uită la televizor, visează să poată şi el iubi ca Loredana, să poată şi el juca în reclame ca Smiley, să poată şi el merge la amiază în Herăstrău, cu copiii. Asta e casa lui cu iarbă în curte, asta e rochia lui de la Max Mara, asta e vacanţa lui pe yacht, asta e cina lui la Pullman).

Chiar spunea cineva ieri, un angajat din PROTV, că toate competiţiile astea de talente sunt programate minuţios, producătorii ştiu cine cine va fi câştigătorul de la început. Eu nu mai pot să mă uit la aşa ceva, îmi pare rău. Poate o fi şi deformaţie profesională, că am lucrat în televiziune. Poate o fi şi un exces de empatie, că mi se ridică părul pe mine când văd umanitatea călcată în picioare.

Sper să nu întorc cuţitul în rană, dar am auzit că la o emisiune din asta unde veneau oameni mai urâţi, mai deformaţi, mai ştirbi PROTV le făcea operaţii, grefe, dinţi doar de suprafaţă. Cică unora le-a căzut nasul, cu totul, la un moment dat şi s-a muşamalizat toată povestea. Eu sper să nu fie adevărat, dar cine mai ştie? E o lume nebună, uită-te şi tu pe stradă.

Ţi-am promis că te ajut să vezi partea bună a lucrurilor, că încerc să-ţi dau nişte hinturi despre cum să faci faţă schimbărilor care vor veni. Ţi-am pregătit nişte exerciţii şi nişte sfaturi.

Fă doi paşi înapoi şi gândeşte-te cum ar fi să priveşti animatorii, prezentatorii, cântăreţii preferaţi pe un ecran fără siglă. Acuma pune sigla OTV. Ce sentimente ai? Dacă nu-ţi place, schimb-o cu PROTV. Cu TVR, cu Prima.

Fă două capete de tabel, unul cu televiziunea, unul cu sentimentele. Notează atent ce sentimente ai. Pune şi Antena 1, acum. Pune şi Kanal D.

Ce ţi-a ieşit? Nu-i aşa că nu mai înţelegi nimic? Unde te regăseşti? Cum poţi să fii şi iubitor, şi plin de ură în acelaşi timp? Şi plin de satisfacţie, şi plin de scârbă, faţă de aceiaşi oameni, acelaşi conţinut, aceleaşi decoruri, aceleaşi lumini, aceleaşi microfoane, aceeaşi podea strălucitoare? Nu ţi se pare că devii un pic psihopat? Cred că e momentul să-ţi dai seama unde greşeşti. E datoria ta, fă-o pentru copiii tăi.

Eu îţi dau o veste bună: PROTV nu va dispărea, datorită ţie. Pentru că, acum mulţi ani, cu grijă paternă, a avut grijă să te câştige pe viaţă. Cu fiecare cuvinţel pe care ţi l-a spus, cu fiecare sunet din banca de sunete, ţi-a mai câştigat un mănunchi de neuroni şi încă unul, ca la jocul de go.

Prima dată te-a făcut să crezi că vei câştiga, uitându-te la el (fă şi tu un bilanţ acuma, vezi ce-ai câştigat). După care te-a făcut să crezi că trebuie să te eliberezi de toate lucrurile care te ţineau în loc, cum ar fi: credinţa în Dumnezeu, identitatea ta de român naţionalist, încrederea în Biserică, nevoia de onestitate, fidelitatea în căsătorie, cuminţenia în adolescenţă, simpatia pentru PSD, simpatia pentru PDL, simpatia pentru PNL – după caz, idiosincrazia faţă de lumea suburbană.

Te-a rezolvat. Ai început, timid, să păstrezi pe retină preoţi cu coarne de draci, curve rafinate, cocalari, ţoape, politicieni, mitocani, îngeri căzuţi, droguri, beţie şi sex, adulter, subcultură, umilinţă, fantezii cu inorogi generaţi pe computer, minciună, dans tribal. Ţi se par normale, aşa-i?

Dar să ştii că toată televiziunea e o minciună, oricum, deci n-ai greşit prea mult, nu te autoflagela acum. E foarte adevărat că a făcut-o într-un mod profesionist. Excelentă lumina, imaginea, montajul, ambalajul ideilor. Am participat şi eu la asta, acum mulţi ani, doar atât pot să-ţi spun. Deci consolează-te cu asta, de câte ori te simţi trădat de o televiziune; dacă o face frumos, fără durere, cu cap merită tot respectul, să ştii.

Tu te cunoşti cel mai bine, vezi ce mai poţi recupera din tine, că am impresia că ai început să gândeşti cu capul tău. Simt. Şi să ştii că Antena 1 a făcut acelaşi lucru. Atât şi-a dorit să fie PROTV, că şi-a pierdut identitatea, săraca. Dacă mă-ntrebi pe mine, cu toate achiziţiile astea din PROTV, ar trebui să-şi schimbe sigla, să fie măcar cu mai mult roşu, verde şi albastru, ca să-ţi facă şederea mai plăcută. Măcar din respect pentru tine, nu?

Oricum, sfatul meu e să nu cazi în capcana asta ispititoare de a te lăsa influenţat de aparenţe. Mie, de exemplu, mi-a spus, acum câţiva ani un producător de la Ştirile PROTV că da, şi ei fac propagandă politică, dar o fac mai “smooth”, aşa. Adică nu aşa vizibil. Trebuie să ştii asta, e esenţial.

Televiziunile sunt nişte mărci finanţate de persoane sau grupuri de interese, iar banii vin din politică, pentru că politica decide mersul afacerilor. Mărcile astea cară după ele ce vrea competiţia (economică sau politică) să crezi tu.

Ţine minte faptul că dincolo de mărci, de securişti, mafioţi, jagardele, moguli sau dictatura măsurătorilor, există nişte oameni minunaţi. În toate, dar toate televiziunile, de la cea mai josnică la cea mai fruntaşă, sunt oameni minunaţi. Oameni care te respectă, care gândesc ca tine, oameni de la care poţi învăţa, care-ţi pot deschide mintea, dacă vrei să caşti ochii.

Gândeşte-te mereu când îţi vine furia şi ura, că nu sunt sentimentele tale. Gândeşte-te că există mereu nişte oameni acolo, care n-au nicio vină. Fă-ţi o selecţie de programe cu care te simţi bine, nu te lua după ce apare într-un colţ de ecran, nu te ruşina să recunoşti că-ţi place ceva, dacă ai motivele tale pentru care-ţi place, atâta vreme cât nu te transformă într-un ţuţăr.

Nu te ruşina să priveşti emsiuni naţionaliste, că nu e nimic rău în asta. Nu te lăsa vaccinat cu imagini cu care, în forul tău interior, nu eşti de acord; vor ajunge normă, în scurt timp vei coabita cu groaza, cu moartea, cu pornoşagul, cu minciuna, cu blasfemiile. Nu te ruşina să recunoşti că-ţi place discursul cuiva care sună altfel decât al majorităţii, fiindcă democraţia e ca televiziunea: o minciună frumoasă.

Oamenii care schimbă lumea întotdeauna sunt minoritari. Dacă îţi place literatura poţi să-l citeşti pe Ibsen, să ştii. Sau pe Orwell, e alegerea ta. Schimbă canalul dacă vezi ţâţe, manipulare, propagandă, erezie, furie şi umilinţă, chiar dacă toate astea au paiete şi podele strălucite şi vecinii, şeful sau soacra stau ciorchine pe ele.

Ţi-aş mai spune multe, dar iar mă lungesc. Doar un sfat vreau să-ţi mai dau: când mai vezi titluri despre PROTV şi Antena 1, du-te direct la comentarii, jos de tot; conţinutul articolelor nu e important.

Dacă n-ai timp îţi fac, totuşi, un mic rezumat:

- “Buftea, pe care o transformasera intr o lume paralela plina de betivi, curvari sau curve, oameni lipsiti de scrupule capabili sa calce pe cadavre. Nu aveti idee ce cocina e acolo. Toti fura, si as avea cateva exemple…”

- “Mona Segall, în calitate de Producător General, coordona cu mână de fier echipele care au constituit, de-a lungul anilor, o adevărată fabrică de audienţă şi de bani pentru PRO TV.”

- “Am ales Antena 1 pentru ca avem aceeasi viziune despre ce inseamna spectacol, show, entertainment, televiziune si am convingerea ca impreuna vom crea cea mai mare platforma de divertisment de pe piata.” (Mona Segall)

- “Chiar daca pana acum a insemnat pentru noi competitie, nu am putut sa nu admir intuitia si rezultatele muncii acesteia. Productiile Monei au reprezentat mereu un impuls pentru noi, o competitie sanatoasa.” (Sorin Alexandrescu, şef la Antenă)
“

- Cu siguranta ProTV pregateste si productii noi care vor intari imaginea de inovator si trend-setter pe piata media din Romania.”

- “Hmmmm…pana la urma o sa fiu obligat sa ma uit la antene…ptiu, drace, rau am mai ajuns! Nici macar nu pot sa ma uit HD! Alo, domnu’ Voiculescu, daca ne fortezi sa tragem apa alaturi de tine la Intact, macar sa tragem apa HD!”

- “eu sigur nu o sa ma uit la closetele varanului, asta e, o sa ma uit la primatv, luktv este un post destul de interesant ci celelante televiziuni inafar de haznale intacte.”

 - “Te întreb pe tine doar: ai lucra pentru Trustul Intact? Jurnalist anti-Intact: – În situaţia de faţă spun nu, însă dacă aş fi activat în alt domeniu, de pildă în divertisment, cum este cazul despre care vorbim – probabil că aş fi răspuns da.”

Vezi ce concluzii tragi tu, dragă telespectatorule.

Aş vrea să închei rugându-te să nu uiţi că ai în jur numai ipocriţi. Dacă ai fi o muscă pe umărul managerilor din ambele locuri, ţi-ai da demisia de la meseria ta de telespectator, crede-mă. Că să-ţi spun de ce: i-ai vedea pe protevişti cum aşteaptă înfriguraţi cifrele de audienţă, pentru că în realitate, în fiecare zi se simt atacaţi de competitorii lor, dar nu recunosc.

I-ai vedea cum tremură la fiecare succes al Antenei, la fiecare emisiune bine făcută (că sunt şi de-astea), la gândul că l-ar putea avea pe Negru. I-ai vedea cum jinduiesc după salariile cu care îi plăteşte Antena pe oamenii veniţi din PROTV.

I-ai vedea pe antenişti cum îşi storc creierii să creeze produse ca la PROTV. I-ai vedea cum îşi doresc să aducă, dacă se poate, pe toată lumea din partea ‘ailaltă, la ei, nu se ştie exact de ce. I-ai vedea cum îşi doresc să înveţe şi ei să fie “smooth” Nici unii, nici ceilalţi n-o să-ţi dezvăluie chestiile astea, să ştii.

De-aia zic, stai calm şi aşteaptă să se schimbe sigla, ca să te uiţi la emisiunile Monei Segall. Nu te supăra pe ea. Apreciază că s-a pus cu toată fiinţa şi echipa ei în slujba salvării reputaţiei Grupului Intact, grup românesc. E un act de generozitate pe care ai să-l înţelegi altădată, într-o bună zi, când va veni vremea.

Succes!

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    Alta profesionista, cu suflet de vioara, care crede ca-n tara asta toti suntem niste idioti, care punem botu' la tot felul de ineptii ieftine.
  • Solange Solange
    Pfiu ce noutate... toata lumea e creata asa : unii se scalambaie si altii fac audienta. Unii raman cu banii si alti cu visele. Valabil in media, fotbal, politica...
    "Stai calm și așteaptă să se schimbe sigla, ca să te uiți la emisiunile Monei Segall. Nu te supăra pe ea. Apreciază că s-a pus cu toată ființa și echipa ei în slujba salvării reputației Grupului Intact, grup românesc." - ai las-o naibii de treaba. S-a dus dupa bani si atata tot, nu e nimic rau in asta. Ca un telespectator doritor de uncis neuronul ma uit la batalie doar. Nu emisiunile in sine ma intereseaza ci razboiul dintre ei. Pentru ca acolo e un razboi, e pe bani. Si aia de la Steau se duc la Dinamo si tot asa. Acum in functie de ce si ca intelege fiecare gibon. Oricum, destul de plat articolul si probabil fara efect. Oamenii vor dori sa cumpere minciunanumita televiziune in continuare
  • falanster falanster
    Mici degustari dorsale via Mona Segal si Intact.
    Cauti de lucru? N-o sa gasesti. Stiu sigur ca nu te pricepi la nimic.
  • protopopescu protopopescu
    dragi cititori ai paginii de media, greseala nu este a acestei doamne. intr-o democratie oricine are dreptul sa spuna ce vrea si ce gandeste. evident in anumite situatii poate fi tras la raspundere pentru asta. greseala este a paginii de media care preia toate textele mai bune sau mai putin bune de pe blogul unei necunoscute. daca pana acum am auzit de niste producatori care au facut tv, de aceasta ilustra doamna nu cred ca a auzit nimeni. asa ca decat sa o bagati in seama cu comentarii mai bine o lasati-n ....
  • codrut codrut
    sclava ai fost....acum nu mai este bine ?
  • Aporte Aporte
    Cred ca aia cu adusul aportului a fost o ironie.
  • Domnul Nănău Domnul Nănău
    Doamna Vânău, scrieti mult si prost. Si lălâu. Textul nu e o analiza lucida a pietei de televiziune ci un sir de sfaturi de la dumneavoastra (de la cine?...) catre telespectatori. Pe care ii si jigniti, habar n-am de ce, gen ”Tu te cunoști cel mai bine, vezi ce mai poți recupera din tine, că am impresia că ai început să gândești cu capul tău. Simt.”
    Doamna Vânău, se vede ca va iubiti atat de mult incat v-ati pupa peste tot. Iar daca tot va adorati atat, nu ar fi mai bine sa ii lasati pe telespectatori in durerea lor iar dumneavoastra sa va faceti un selfie ?...
  • adrian adrian
    Alta frustrata careia i s-au dat papucii si acum e moralista. Lasa-ne cocoana in pace.
  • Dorothea Vanau Dorothea Vanau
    Dragă sclavule, în primul rând țin să îmi exprim toată compasiunea față de condiția ta; sper să-mi pot aduce aportul, măcar puțin, puțin, militând pentru aboliționism. În al doilea rând, dă-mi voie să-ți spun că nu am șters postarea, e bine mersi, acolo. Fiindcă e atât de actuală... În ce privește textele mele, nu dau lecții de moralitate, doar încerc să ajut publicul, cum ești tu, de pildă, să gândească cu propria minte. Îmi pare rău dacă ți-am creat sentimente de respingere pentru lucruri care nu te privesc. Deși e ciudat, totuși.
  • parerea mea parerea mea
    Ce se intelege din acest articol: ca duduia din poza a plans multi ani dupa salariile pe care le aveau in Intact cei veniti din Pro Tv. Cand a ramas fara lacrimi, s-a decis sa vada si ea daca merita sau nu. Dupa timpul "indelungat" petrecut la Intact, pare ca si-a dat seama ca regretele erau inutile. Cum la Sarbu nu mai putea sa se'ntoarca, s-a apucat de scris pe blog.
    Oare cand a scris:"Aș vrea să închei rugându-te să nu uiți că ai în jur numai ipocriți. ", a inclus si propria persoana? Mie asa mi se pare.
  • Danutul Danutul
    Si doamna e atat de creativa, de firma ei are numele copiat dupa un film din 80: Hangar 18. Lasa-ne mai doamna!
  • sclav pe plantatie sclav pe plantatie
    doamna era responsabila de imagine a Observatorului cand a fost scandalul cu mirela bugetara, ce nu-si permite sa cumpere decat un cartof, care de fapt era vanzatoare la taraba in piata crangasi. Si tot doamna a postat un comentariu penibil la adrea Kamikaze, care au facut misto de ea. Si tot doamna si-a sters postarea dupa ce s-a umplut de comentarii "neprietenoase". Aceeasi doamna a incasat bani frumosi pentru site-ul TVR pe vremea cand detinea firma Hambar 18... site care arata si functiona mizerabil. Haideti, doamna, lasati-ne cu sentimentalismele astea ieftine, c-ati "supt" banuti buni de peste tot si-acum dati lectii de moralitate.

Trimite un comentariu

sus