Primii 100 de advertiseri din America au cheltuit suma record de 109 miliarde dolari pentru publicitate, în 2013, scrie AdAge.com.
Potrivit celor mai recente studii de piaţă consultate de AdAge.com, investiţiile în publicitate ale primilor 100 de advertiseri din America au crescut cu 4,4% anul trecut, o cifră susţinută de o crestere a cheltuielilor cu 26% în industria de tehnologie.
Cei doi câstigători ai grupului au fost Expedia şi Microsoft, care au crescut cheltuielile cu publicitatea cu 30%, respectiv 61%.
La fel ca anul trecut, Procter & Gamble a cheltuit cei mai mulţi bani pentru publicitate, bugetul companiei fiind putin sub 5 miliarde in 2013.
Bugetul P&G a fost împărţit astfel:
- TV: 1,9 miliarde dolari
- Reviste: 1,1 miliarde dolari
- Ziare: 280 milioane dolari
- Internet: 234 milioane dolari
- Altele: 1,5 miliarde dolari
Pe locul doi în topul companiilor care au cheltuit cei mai mulţi bani cu publicitatea anul trecut a fost AT&T, care a cheltuit 2,91 miliarde dolari, urmată de General Motors (2,15 miliarde dolari).
Trimite un comentariu