Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) se promovează cu aproape 47.000 de euro pe ecrane ultracentrale din Bucureşti şi din alte 11 oraşe din ţară, scrie Mediafax.
Radioul Public a atribuit, pe 3 iulie, regiei de publicitate Best Advertising & Consult SRL un contract de "servicii de promovare a posturilor SRR pe ecrane tip LED/LCD", potrivit unui anunţ postat recent pe site-ul e-licitatie.ro.
Locul de desfăşurare al campaniei este Municipiul Bucureşti (minimum 10 ecrane ultracentrale şi cu vizibilitate maximă) şi 16 spaţii ultracentrale şi cu vizibilitate maximă în oraşele Iaşi, Constanţa, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Târgu-Mureş, Sibiu, Braşov, Alba Iulia, Deva şi Satu Mare (maximum 2 ecrane/ oraş).
Contractul a fost atribuit prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.
SRR a primit o singură ofertă şi, la licitaţie, a fost admisibilă o singură ofertă.
Valoarea totală finală a contractului este de 207.396 de lei, fără TVA (aproape 47.000 de euro, la cursul de joi al Băncii Naţionale a României, de 4,4290 de lei pentru un euro).
Contractul are o valabilitate de 12 luni de la data atribuirii sale.
Pe de altă parte, începând din anul în 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.
Valabilitatea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.
Astfel, în aprilie, Radioul Public a iniţiat procedura de achiziţie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 euro (exclusiv TVA).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu