SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Murfatlar a marcat rebrandingul din 2012 printr-o campanie inedita in statiile de metrou.
In urma cu 30 de ani a fost vanduta prima sticla de vin Murfatlar, marcand inceputul a ceea ce avea sa devina o traditie a calitatii superioare si devotamentului.
In 2012, cu aceeasi pasiune in suflet, Zestrea Murfatlar isi schimba eticheta, dar isi pastreaza perfectiunea, fara a da uitarii trecutul.
Campania desfasurata in statiile Obor si Piata Victoriei subliniau schimbarea cu imaginea etichetelor “in oglinda”, cea veche pe podea, cea noua pe perete la Piata Victoriei iar la Obor cele 2 sticle marcau “intrarea” in crama Murfatlar.
Proiectul a fost conceput de Next Advertising si implementat de grupul de companii Spectacular, care gestioneaza spatii publicitare in statiile de metrou.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu