SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Proiectul Praktiker prezentat astăzi a inceput in mai 2014. Pasajul Unirii a servit timp de o luna drept “vitrina” pentru o mica parte dintre cele peste 40.000 de articole disponibile in magazinele Praktiker.
Logo-ul Praktiker este imprimat pe scarile statiilor de metrou, astfel, calatorii “urca scarile” cu Praktiker la Piata Unirii 1, Piata Unirii 2, Piata Victoriei 1, Gara de Nord 1, Dristor 1, Piata Sudului, Pacii, Obor, Lujerului.
Campania a fost dezvoltata prin utilizarea panourilor clasic si digital pentru a comunica oferte speciale, reduceri, carduri de fidelitate si cataloage cu produse.
Sub sloganul “De la casa la acasa”, Praktiker foloseste suporturi diferite din toate statiile de metrou pentru a inspira consumatorii. Praktiker te invata cum sa-ti personalizezi casa, transformand-o in “acasa”. Ideea: Din aproape toate statiile de metrou ai “linie directa de la casa la acasa”.
Campania a fost creata de echipa DDB impreuna cu agentia Media Investment si agentia de PR Porter Novelli.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roProiectul de la metrou este in desfasurare, implementarea fiind facuta de grupul de companii Spectacular, care gestioneaza spatii publicitare de la metrou.
Trimite un comentariu