SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Prezentarea proiectelor inedite de la metrou continuă cu o idee în care 170 de metri de conducte au fost instalate pe pereţii staţiilor de metrou.
Staropramen a adus spiritul praghez in statiile de metrou printr-o campanie publicitara cu totul deosebita. Campania a fost implementata initial in statia de metrou Piata Victoriei in martie 2013, mutandu-se apoi in statia Piata Unirii in luna iulie 2013.
Calatorii au “trecut” printr-un fragment din lunga istorie Staropramen pe drumul spre peron. Brandul are o istorie de aproape 150 de ani, incepand intr-o fabrica in inima Pragai in anul 1869 si continuand astazi ca un nume rescunoscut si apreciat in 37 de tari.
O instalatie de conducte de peste 170 m prin care treceau 180 l de lichid a fost montata de-a lungul peretilor de la intrarea in statia Piata Victoriei, amplasata peste postere care spuneau fragmente din povestea Staropramen.
Acest ambient a fost completat de sunetul care se aude la deschiderea unei sticle de beri si turnarea ei in pahar. Astfel, brandul a interactionat cu consumatorii la un nivel multisenzorial, transformand drumul calatorilor pana la peron intr-o experienta inedita.
Proiectul a fost conceput de Initiative Media si implementat de grupul de companii Spectacular, care gestionaza spatii publicitare de la metrou.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
dă-ne și nouă legea aia, sau ești doar un publicitar de la celălalt brand?
:)