AUDIENŢE. Foştii Cârcotaşi Mihai Găinuşă şi Codruţ Kegheş au pornit aseară noul proiect TV: emisiunea Cusurgiii, la Prima TV. Ce audienţă a avut noul program?
Cusurgiii (emisiune care va fi difuzată de luni până joi) a fost în program de la 22.30 la 23.00. Pe intervalul emisiunii, Prima TV a fost pe locul şapte la nivel naţional şi pe opt la oraşe. Pe publicul comercial, emisiunea lui Mihai Găinuşă a fost pe poziţia a cincea.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei ediţii Cusurgiii, de ieri, 22 septembrie:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Cusurgiii a fost urmărită de 228.000 de telespectatori pe minut (ceea ce înseamnă 1,2 rating). Cota de piaţă: 3,3%.
Prima TV a fost pe locul şapte, după Pro TV, Antena 3, Antena 1, Kanal D, România TV şi Realitatea.
Pe primul loc pe intervalul emisiunii era Pro TV, cu 1,16 milioane de telespectatori pe minut (6,3 rating).
URBAN. Cusurgiii au avut, la oraşe, 120.000 de telespectatori în medie în fiecare minut (1,2 rating şi 2,8% market share).
Pe urban, Prima TV a fost pe locul opt pe interval, după Pro TV, Antena 3, Antena 1, Kanal D, Realitatea, B1 şi România TV.
Prima poziţie pe interval - Pro TV (care difuza ştiri) - era urmărită de 788.000 de telespectatori pe minut (7,8 rating).
COMERCIAL. O poziţie mai bună pentru Cusurgii pe targetul între 18 şi 49 de ani: locul cinci, cu o medie de 72.000 de telespectatori pe minut (1,4 rating şi 3,7 market share).
Prima TV a fost, în top, după Pro TV (551.000 de persoane, adică 11 rating şi o cotă de piaţă de aproape 30% pe acest target), Antena 1, Antena 3 şi Kanal D.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii