Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au urmărit joi seara Las Fierbinţi. Pro TV a avut 500.000 de telespectatori peste Antena 1

 
Celentano
Celentano

Celentano

Publicitate

Cea de-a treia săptămâna de Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc pe intervalul de difuzare a serialului de comedie. Producţia a înfruntat aseară show-ul NextStar şi serialul turcesc Suleyman.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele de audienţă obţinute de principalele posturi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. O medie de aproape două milioane de români au urmărit aseară cele două episoade din Las Fierbinţi. Antena 1 s-a aflat la o distanţă de peste jumătate de milion de privitor în urma Pro TV, pe intervalul Las Fierbinţi. Kanal D a avut locul al treilea, cu serialul Suleyman, urmărit de 1,1 milioane de persoane.

URBAN. Serialul de pe Pro TV a înregistrat, la oraşe, 981.000 de privitori, în cele două ore de difuzare. Antena 1 a fost pe doi, cu 780.000 de orăşeni.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, Las Fierbinţi a avut 600.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a avut 300.000.

Audienţa posturilor TV, joi, 16 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Post TV Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.995.000 10,8 20,6
2 Antena 1 1.451.000 7,8 15,0
3 Kanal D 1.160.000 6,3 12,0
4 Antena 3 638.000 3,4 6,6
5 National TV 378.000 2,0 3,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, joi, 16 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Post TV Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 981.000 9,7 19,0
2 Antena 1 780.000 7,7 15,1
3 Kanal D 681.000 6,8 13,2
4 Antena 3 407.000 4,0 7,9
5 National TV 202.000 2,0 3,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, joi, 16 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Post TV Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 603.000 12,0 27,5
2 Antena 1 300.000 6,0 13,7
3 Kanal D 208.000 4,1 9,5
4 Acasa 84.000 1,7 3,8
5 National TV 77.000 1,5 3,5

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus