Skip to main content

AUDIENŢE. De două ori Las Fierbinţi: peste 1,8 milioane de români la debutul serialului. O seară cu Suleyman, Steaua şi Next Star

 
Las fierbinti echipa
Las fierbinti echipa

Las fierbinti echipa

Publicitate

Las Fierbinţi a început noul sezon la Pro TV într-o formulă nouă, cu două episoade pe seară. A fost o seară de joi aglomerată, cu Next Star, Suleyman Magnificul şi cu un meci al Stelei pe Dolce.

Las Fierbinţi a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare (20.30-22.30), cu aproape 1,9 milioane de români pe minut. Serialul a fost lider pe toate cele trei targeturi.

Next Star a fost cea mai lungă emisiunii a serii (20.30-23.30). A fost depăşită pe intervalul în care s-a intersectat cu Las Fierbinţi. Fiind cu o oră mai lung decât Las Fierbinţi, Next Star a mai recuperat la media pe emisiune. Astfel, media NextStar pe cele trei ore a fost sub Pro TV pe naţional şi comercial şi peste, la mică distanţă, pe targetul urban.

Paginademedia.ro vă prezintă, audienţa posturilor TV pe intervalul celor două episoade Las Fierbinţi, detaliat:

NAŢIONAL. Las Fierbinţi a fost văzut, în fiecare minut din cele două episoade, de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1, cu 1,27 de milioane şi de Kanal D, cu 1,26 de milioane de telespectatori.

De remarcat poziţia bună a Dolce Sport pe interval (în cea mai mare parte, cu meciul (Dinamo Kiev - Steaua).

URBAN. Serialul de pe Pro TV a fost urmărit, la oraşe de aproape 880.000 de telespectatori pe minut. Pro TV a fost urmat de Kanal D, cu 740.000 de telespectatori.

În mediul urban, Next Star a fost pe locul trei, aproape de Kanal D - 730.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori ai serialului Las Fierbinţi au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Locul doi pe interval, după Pro TV, a fost al Antenei 1, cu 312.000 de persoane din targetul comercial.

Audienţa posturilor TV, joi, 2 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.832.000 9,9 18,7
2 Antena 1 1.270.000 6,9 13
3 Kanal D 1.261.000 6,8 12,9
4 Antena 3 478.000 2,6 4,9
5 Dolce Sport 425.000 2,3 4,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, joi, 2 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 877.000 8,7 16,3
2 Kanal D 737.000 7,3 13,7
3 Antena 1 728.000 7,2 13,5
4 Antena 3 324.000 3,3 6
5 National TV 183.000 1,8 3,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, joi, 2 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 555.000 11,1 24,2
2 Antena 1 312.000 6,2 13,6
3 Kanal D 260.000 5,2 11,3
4 Antena 3 81.000 1,6 3,5
5 Acasa 76.000 1,5 3,3

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ne0 Ne0
    Iar i-au ciuruit, rau de tot!!!!!!!!!!!!
  • Donose Alexandru Donose Alexandru
    Meciul Stelei a fost si pe Digi Sport.
    Ce audienta sa inregistrat la "Others" pe intervalul prezentat de PM?
    Puteam afla?

Trimite un comentariu

sus