(P) New Age Media România oferă spaţiu media în reţeaua Cinema City, cel mai mare lanţ de cinematografe multiplex din ţara noastră, acoperind 13 dintre cele mai mari oraşe româneşti, cu 17 cinematografe a căror audienţă totalizează sute de mii de spectatori lunar. Reţeaua al cărei spaţiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 154 de săli de cinema, printre care şi singura sală T IMAX® din România – proiectul de co-branding realizat împreună cu Telekom România.
Audienţa cinematografelor din portofoliul New Age Media România creşte în mod substanţial în ultimele luni din an, când cele mai aşteptate blockbustere ale anului sunt lansate pe marile ecrane.
Toamna şi iarna anului 2014 nu fac excepţie, mai multe super-producţii, printre care şi unele continuări ale celor mai de succes francize din ultimii ani, urmând să aibă premiera până la sfârşitul lui decembrie: Equalizer, The Hunger Games: Mockingjay Part I sau The Hobbit: The Battle of the Five Armies, inclusiv în sala T IMAX®.
Pe lângă creşterea traficului în perioada următoare, cinematograful oferă avantaje majore comparativ cu alte medii, audienţa captivă şi un core target format în proporţie de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14-44 de ani, cu venituri medii şi peste medie reprezentând doar două dintre motivele pentru care cinema-ul este unul dintre cele mai eficiente medii de comunicare.
New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme pentru familii, femei, bărbaţi, etc.
Cinema-ul, unul dintre cele mai accesibile şi atrăgătoare moduri de evadare din cotidian, permite o percepţie pozitivă a reclamelor, precum şi posibilitatea realizării unor proiecte creative şi inovative.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu