Skip to main content

Visuri la cheie, la debut: două milioane de telespectatori din întreaga ţară

 
Echipa Visuri la Cheie
Echipa Visuri la Cheie

Echipa Visuri la Cheie

Publicitate

Prima ediţie a emisiunii Visuri la cheie s-a remarcat în audienţe. Emisiunea de pe Pro TV, prezentată de Dragoş Bucur, a avut peste două milioane de telespectatori, la distanţă de Kanal D, cu serialul Trădarea, şi de Serviciul Român de Comedie de pe Antena 1.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa Visuri la cheie, la debut:

NAŢIONAL. Puţin peste două milioane de persoane au urmărit miercuri seara emisiunea de pe Pro TV. În acelaşi timp, pe Kanal D se uitau 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară. Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu o medie de 895.000 de persoane.

URBAN. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie bună şi la oraşe, peste un milion de persoane, în timp ce pe Kanal D erau 736.000. Cifrele Antenei 1 au fost la jumătate faţă de Pro TV, 505.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a înregistrat, pe intervalul emisiunii, aproape 700.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Locul ald oilea i-a aparţinut Antenei 1, care avut 240.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.035.000 11,0 21,3
2 Kanal D 1.376.000 7,4 14,4
3 Antena 1 895.000 4,8 9,4
4 Antena 3 691.000 3,7 7,2
5 Romania TV 359.000 1,9 3,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.032.000 10,3 19,5
2 Kanal D 736.000 7,3 13,9
3 Antena 1 505.000 5,0 9,5
4 Antena 3 468.000 4,7 8,8
5 Romania TV 176.000 1,7 3,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 694.000 13,8 30,2
2 Antena 1 239.000 4,7 10,4
3 Kanal D 204.000 4,1 8,9
4 Antena 3 92.000 1,8 4,0
5 Acasa 90.000 1,8 3,9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Visuri la Cheie, inca o lovitura buna pentru PRO TV | blogshot,
    […] Showurile care au ramas sunt si mai bune si a mai aparut Visuri la Cheie, miercurea. Bricolareala, suspans, comedie( da, e si asta, cand incearca Dragos Bucur sa mestereasca ceva si pare ca are o mana stanga pe stanga si jumatate de mana stanga pe dreapta) si povesti de viata cu o parte umanitara. Nu e o treaba nemaivazuta, ba formatul e chiar cumparat dar merge bine si ridica audientele pana la cer. […]
  • Ala Ala
    A fost foarte frumos, e placut, cel putin, sa visezi, de ce sa facem rau si atunci, cind e extrem de frumos si bine?
  • doridake doridake
    Din pacate, asa este. Si vad ca traseul lor din ultimii ani este cam [ ANTENA -> PRO TV si retur ] :))
  • ALEXANDRU DINU ALEXANDRU DINU
    IMI ESTE IMPOSIBIL SA INTELEG DE CE, DACA SI ANUL TECUT A SCOS AUDIENTE ATAT DE PROASTE (CHIAR MULT MAI PROASTE DECAT SCOTEA LA PRO TV), CIRCUL SRC ESTE MENTINUT IN GRILA ANTENEI 1. SA FIM SINCERI, NUMAI UMOR NU SE POATE NUMI CE FACE ACUM TONI GRECU CU INCEPATORII AIA...
  • nadia nitov nadia nitov
    sper ca cei care fac emisiunea sa fie indeajuns de inteligenti sa citeasca postarile de aici, sa nu le ignore si sa remedieze din mers ce e de remediat. telespectatorii stiu cu siguranta ce nu le-a placut, ce-a fost prea mult si ce-a fost prea putin. cand doi oameni iti spun ca arati rau, te duci la doctor. cand telespectatorii spun ca au fost prea multe lacrimi si prea putina munca de renovare, apoi, asa e!
  • OARE OARE
    Lalaiala... Femeia avea reactii teatrale ieftine, mai bine reactionau copii ei. Ne-au plimbat printr-un centru de femei abuzate (personajul nu era abuzat, doar parasita de sot) Preferam sa vad mai mult cum decurge renovarea.... Doamna designer cu fusta scurta avea multe idei dar s-a aratat prea putin din aportul ei la renovare. Inginerul constructor fals ca de altfel toate personajele pana si Dragos Bucur care e actor nu a fost chiar la inaltime. Parerea mea este ca mai trebuie lucrat mult pana ce formatul va fi cat de cat ok. Si emisiunea nu ca e regizata, e foarte regizata dar prost :) . La un moment dat parca primarul localitatii spunea ca aia era initial o casa de vacanta..... Cati dintre voi aveti o casa de vacanta? Sa vedem ce urmeaza, poate isi mai revin din teatrul asta ieftin cui personaje false in reacti, Sa fie lacrimi ca romanului ii place :)i
  • doridake doridake
    Urmaresc aproape zilnic acest site si acesta-i primul meu comentariu aici.
    "Visuri la Cheie"... Emisiune facuta ca la carte, sonor, montaj, imagine de imagine, perfect de vizionat dupa o zi apasatoare de munca, DAR, dupa prima impresie, a fost cam trasa de par un pic. Multe scene au fost regizate si nu-i nevoie sa lucrezi in domeniu ca sa-ti fi dat seama de asta (ex: cand l-a chemat tipa pe Dragos TOCMAI IN PARK ca sa-i ceara sa faca rost de genti sh... probabil orasul era in carantina, faza cand Dragos vorbea cu propietara casei prin camera video, sau cel putin, asa dadea de inteles montajul si multe altele, dar nu are rost sa facem o autopsie acum).

    In legatura cu cazul, sunt sigur ca erau/sunt multi oameni mai amarati ca cel prezentat acum. Nu am urmarit emisiunea originala (U.S.), dar eu am crezut ca doar ii renoveaza casa... DOAR casa. Cu banii investiti in electronicele si electrocasnicele, ajutau un alt caz... in fine.

    Fata de celelalte emisiuni ale PRO-ului, Visuri la Cheie a obtinut si va obtine audienta doar pentru ca este difuzata de PRO TV. E adevarat, e emotionanta, dar nu are, dupa parerea mea, acel lipici ca celelalte emisiuni. Totul se invarte in jurul unei case care trebuie renovata, si majoritate ar vrea sa vada cum arata la inceput si cum arata la sfarsit... mijlocul e cam plictisitor, inclusiv secventele din vacanta celor ajutati... repet: parerea mea.

    Din fericire, dupa cum arata televiziunile la ora actuala, PRO TV va ramane mult timp pe primul loc, chiar daca toti cablistii l-ar pune pe penultimul canal in grila lor :D

    P.S.: parerea mea nu trebuie asumata obligatoriu de nimeni ;)
  • banatan de pusta banatan de pusta
    La punctul 2...investitii masive,adica marca proprie de materiale mai ieftine gen TIP/REAL sau ARO/METRO,adica gama BAUDEMAN la polistiren si tigla metalica...nu arunca cu materiale premium ..si totusi...mai sint si oameni din domeniul maerialelor de constructii.
    P.S. cam repede se usca gletul in interior si adezivul masa spaclu la termosistemul de afara.
    si apropos de materiale,peretii se placheaza cu placi de gips carton,RIGIPS este firma producatoare ca si Lafarge sau Knauf..pacat ca prezentatorul e confuz :)
  • Cosmin Cosmin
    Parerea ta si ai dreptul sa ti-o exprimi. In SUA emisiunea dureaza 50 de minute fara publicitate, la noi daca tai publicitatea, are vreo 90. Intr-adevar, cam lalaita emisiunea, dar e ok la final, cand vezi casa. Te legi prosteste de faza cu "postacii PRO" sau etc.
  • Cristi Cristi
    Foarte bine punctat. Mihaita, e normal sa apara plasare de produse cand acei sponsori ofera produse de multe zeci de milioane (lei vechi). Daca ai o idee de constructii, gandeste-te cam cat ar fi costat o reabilitare la o casa cum era cea din emisiune.
  • andrei andrei
    @Bogdan: tu vrei sa zici ca emisiunea e regizata? Iti garantez ru ca acest caz chiar e real. Acea femeie a lucrat la un spital in Bucuresti si a renuntat la serviciu pentru copii.
  • mihaita mihaita
    @pArA, da, m-am prins ca era pt mine :)
    sunt in acrod cu tine la cam toate lucrurile, te-as contrazice totusi putin.
    Emisiunile de la noi au totusi o amprenta ciudata, toate sunt cu vaicareli sau pansete.
    Toate au o poveste trista in spate, asta e "cumparam" drame.

    Ce ma supara insa este ca emisiunea din State, facute de zeci de ori mai bine are audiente infime la noi iar o copie cu f putin sare dar cu multe lacrimi si scandal ajunge la 2 milioane.
    Este insa si puterea brandului, PRO este in primele 2 locuri si daca arata o transmisie live din piata chibrit.
  • aaaaaaaaa aaaaaaaaa
    of...sa ii vezi pe aia din antena-in frunte cu dobitocul de alexandrescu- cum o sa faca sedinte peste sedinte si o caute disperati un format asemanator cu cel de la pro. si iar o sa fie peste tot formate asemanatoare...
  • Bogdan Bogdan
    Oameni buni chiar vati uitat la emisiune?? Cum poti sa crezi sa rezolvi un caz social care are vila(P+1)... vila la tara in Dambovita...

    Oameni buni ne uitam la acelasi lucru sau suntem platiti sa postam aiurea..
    In emisiune s-a pus problema ca saracii se incalzesc in vila la tara cu sobe pe lemne.... si ca nu au cum sa puna centrala pe gaz... asa ca au pus pe lemne....

    Un caz social rar, urmeaza oare in Pipera urmatoarea emisiune??
    Nu vreau sa jignesc, dar pare ca nu vati prea uitat la emisiune, rusinica cu postarile... Asteptarile au fost demolate...
  • Cosmin Cosmin
    Antena 1, mereu aproape pe locul 3 :)))

Trimite un comentariu

sus