Vocea României a fost urmărită de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în cele aproape patru ore şi jumătate de show, la cea de-a doua ediţie live a emisiunii de la Pro TV.
Show-ul muzical a avut cu peste 30.000 de telespectatori mai puţini faţă de ediţia trecută. Emisiunea de la Pro TV a condus audienţele pe toate target-urile, situându-se peste Antena 1 pe întregul intervalul de difuzare, dar şi pe intersecţia cu X Factor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa pe intervalul Vocea României, dar şi pe intervalul de intersecţie cu X Factorul de pe Antena 1.
NAŢIONAL. Pro TV a fost urmărit pe intervalul Vocii de peste 1,2 milioane de persoane din întreaga ţară. Postul a avut cu 381.000 mai mulţi decât Antena 1 în cele patru ore şi jumătate de difuzare. Kanal D a fost al treilea, cu 741.000 de persoane.
URBAN. La oraşe, show-ul de pe Pro TV a atras 668.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 517.000 de oameni.
COMERCIAL. Vocea României a avut 388.000 de telespectatori pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 300.000 de persoane.
Vocea, cifre mai mari pe intervalul cu X Factor. Antena 1 pe locul trei la nivel naţional şi în privinţa publicului comercial
Pe intervalul de intersecţie cu X Factor, Vocea României a condus de asemenea audienţele. Pe Pro TV erau peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce Kanal D a avut o medie de circa 950.000 de privitori. Antena 1, care a difuzat X Factor, a înregistrat o audienţă de 930.000 de telespectatori.
La oraşe, diferenţa dintre Pro TV şi Kanal D, al doilea post în clasament, a fost de peste 140.000 de persoane. La Pro TV se uitau 728.000 de oameni, în timp ce pe Kanal D erau 585.000 persoane. Antena 1 a fost cu X Factor pe locul trei, cu o audienţă de 571.000 de privitori.
X Factor a reuşit să ocupe locul doi la nivelul publicului comercial, unde pe intervalul cu Vocea României, a fost urmărit de 322.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
NR PERSOANE | RTG (%) | SHR (%) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.206.000 | 6.5 | 16.4 |
Antena 1 | 825.000 | 4.5 | 11.2 |
Kanal D | 741.000 | 4.0 | 10.1 |
TVR 1 | 477.000 | 2.6 | 6.5 |
Antena 3 | 338.000 | 1.8 | 4.6 |
Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:
NR PERSOANE | RTG (%) | SHR (%) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 668.000 | 6.6 | 16.0 |
Antena 1 | 517.000 | 5.1 | 12.4 |
Kanal D | 457.000 | 4.5 | 11.0 |
Antena 3 | 217.000 | 2.2 | 5.2 |
TVR 1 | 183.000 | 1.8 | 4.4 |
Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:
NR PERSOANE
RTG (%)
SHR (%)
Pro TV
388.000
7.8
21.1
Antena 1
300.000
6.0
16.3
Kanal D
164.000
3.3
8.9
Prima TV
91.000
1.8
5.0
Antena Stars
53.000
1.1
2.9
Cifrele pe intervalul de intersecţie
Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel NAŢIONAL:
NR PERSOANE | RTG (%) | SHR (%) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.345.000 | 7.3 | 15.7 |
Kanal D | 949.000 | 5.1 | 11.1 |
Antena 1 | 929.000 | 5.0 | 10.8 |
TVR 1 | 597.000 | 3.2 | 7.0 |
Antena 3 | 386.000 | 2.1 | 4.5 |
Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel URBAN:
NR PERSOANE | RTG (%) | SHR (%) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 728.000 | 7.2 | 15.2 |
Kanal D | 585.000 | 5.8 | 12.2 |
Antena 1 | 571.000 | 5.7 | 12.0 |
Antena 3 | 247.000 | 2.5 | 5.2 |
TVR 1 | 231.000 | 2.3 | 4.8 |
Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel COMERCIAL:
NR PERSOANE | RTG (%) | SHR (%) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 422.000 | 8.4 | 20.4 |
Antena 1 | 322.000 | 6.4 | 15.6 |
Kanal D | 208.000 | 4.2 | 10.1 |
Prima TV | 112.000 | 2.2 | 5.4 |
Antena Stars | 60.000 | 1.2 | 2.9 |
Comentarii